1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The responsibility is mine."

"The responsibility is mine."

Çeviri:Sorumluluk benimdir.

May 17, 2014

15 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

kitiarauthmatar

"sorumluluk bana ait" de doğru ve daha doğal bir cevaptır

May 17, 2014

yusufmirza9

Ayni fikirdeyim..

August 18, 2017

emirsayar

Ki sanki "sorumluluk bende" de öyle kabul edilebilir. (Her ne kadar bir yanım ısrarla "olm o dediğin farklı mı ki" dese de)

July 27, 2014

dadasomer

"Sorumluluk bende" de kabul edilebilir mi

August 29, 2015

hardnrocker

"Sorumluluk bende." raporladım.

June 25, 2016

ozlena

Benim sorumluluğum da olabilir miki raporladım ama

April 19, 2015

Nisa1183

Olamaz çünkü o bir tamlama. My responsibility olurdu o zaman, cümle de olmazdı.

April 26, 2016

ANILUYSAL1

Bu benim sorumlulugum neden kabul edilmiyor :/

January 7, 2017

Enes_Gencturk

Aslında "sorumluluk bende" de olabilir.

August 9, 2018

Ouz754682

Sorumluluk bende doğru kabul edilmedi

May 4, 2019

hsnky0110

''İs''olduğu için "dir " kullanılmalı sanırım ?

December 30, 2015

coffeelingo

Sorumluluk bendedir kabul edilmeli

January 30, 2016

erdaldogru

Sorumluluk sanki burda zarf gibi ama the almış nasıl isim hali olmuşsa

May 5, 2016

magbender

benim sorumluluklarım

August 24, 2018

MedihaKk

Sorumluluk benimdir diyo doulingo!!!

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.