1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ja jestem mężczyzną."

"Ja jestem mężczyzną."

Tłumaczenie:I am a man.

May 17, 2014

24 komentarze


bedziedobrze

Myli siè man i men :)


DorotaJarosz

1) Można sobie ustawić alfabetycznie. "Man" przez a jest wcześniej, więc odpowiada liczbie pojedynczej. "Men" przez e jest później, więc odpowiada liczbie mnogiej. Ta sama kolejność dla "woman" i "women".
2) Można też tak: "man" zawiera "a" i mężczyzna kończy się na "a". "Men" nie zawiera "a" i literuje się po angielsku em-i-en, a mężczyźni mają na końcu dźwięk i.


antber1

Dziwne niezaliczyło mi jak napisałam I am a man -,-


DorotaJarosz

Jakiego typu było to ćwiczenie? Czy odpowiedziało, jaka odpowiedź jest akceptowana? Chyba musiała być jakaś literówka, bo interpunkcja jest omijana. Nawet jeśli był to przecinek, to nie jest brany pod uwagę przy porównywaniu z prawidłowymi odpowiedziami, a jest ich zawsze kilka. Może było l lub J zamiast "I", może "man" było napisane przez e, może brakowało spacji - nie wiem, ale komputery to nie ludzie, nie darują niczego, czego się nie zaprogramuje.
P.S. Nie zaliczyło pisze się oddzielnie, jak wszystkie czasowniki.


Alicja475747

Mi uznaje tylko I am male.


DorotaJarosz

Słowo "male" może być zarówno przymiotnikiem, jak i rzeczownikiem. "I am male" jest złym tłumaczeniem, bo to znaczy "Jestem męski", bo brakuje przedimka nieokreślonego "a" przed "male".

To samo dotyczy "a man". Jak brakuje przedimka, to nie zalicza.


agaton0009

Jest napisane: zaznacz wszystkie poprawne ODP. Jest przecież jedna poprawna. To trochę wprowadza w błąd. :(


immery

Wszystkie poprawne odpowiedzi: - może być jedna, może być więcej.


MisterNice4

Czy tylko mnie to dziw. To mial byc temat o kolorach. A bylo Ja jestem mezczyzna. Nie ogarniam. Zapewne nie mieli co dac iks de


immery

Czasem losowo pojawiają się zdania z innych tematów. Tak działa ten program.


buenosdias9

Ja piszę I am man a mi pisze że źle bo I am a male. A man to też mężczyzna.


DorotaJarosz

Tak, też mężczyzna, ale "I am man" jest źle, bo brakuje przedimka nieokreślonego "a" przed "man". Jak są dwa preferowane tłumaczenia, to kiedyś pokazuwały się na zmianę, losowo. Teraz podobno tylko pierwsze najlepsze jest wyświetlane.


KubaW964526

Ucz się na najlepszej stronie nauki języka


MarinaSisi1

Brak było fo wyboru właściwego słowa


DorotaJarosz

Bez zrzutu ekranu nie możemy zgłosić. Następnym razem, jak się tak zdarzy trzeba zrobić zdjęcie.


Jola779029

Napisałam dobrze a i tak mnie wyrzuciło


DorotaJarosz

Jak nie podałaś cytatu, to nikt nie jest w stanie pomóc.


Robsoons

I'm a man i wyskakuje że źle ...


DorotaJarosz

I'm a man jest dobrze. Najczęstszym błędem w dyktandach jest men = mężczyźni zamiast man = mężczyzna. Natomiast w tłumaczeniach najczęściej brakuje przedimka a przed man.


DorotaJarosz

Literówka, a nawet dwie: nie "mem", tylko "man". Liczba pojedyncza to "man", przez a, a liczba mnoga to "men".


Ewa868906

Nie mam problemu tylko mylę klawisz sprawdzania z klawiszem odstępu między wyrazami


Filip757192LOL

₴Ʉ₱ɆⱤ ₲Ɽ₳! ʟᴜᴅᴢɪᴇ...

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.