Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Thanks"

Traducere:Mersi

acum 4 ani

34 de comentarii


Delfina53456

Nu este corecta si traducerea multumesc?

acum 4 ani

andreea.cr6

Si eu am scris multumesc...eu asa stiuam

acum 4 ani

ElisaMaria470620

Si eu

cu 7 luni în urmă

DDeennyyssa

Mulțumesc=thanks you Mersi=thanks

acum 3 ani

GabrielaCa933197

La mulțumesc nu se mai pune s-ul. Se spune doar " Thank you " :)

acum 2 ani

IuliaMaria18

„thanks you” ? u sure?

acum 3 ani

NataliaBel783417

Thank you

acum 1 an

IustiChristian

Welcome

cu 8 luni în urmă

Lexi785112

Nu e gresit

acum 1 an

Cristina464721

Bine

acum 1 an

ElisaMaria470620

Ba da

cu 7 luni în urmă

Anisia621044

Nu, pentru că thank you înseamnă mulțumesc iar thanks înseamnă mulțumiri.

cu 6 luni în urmă

sa_grad

Invatam engleza si cautam cuvinte romanesti nu frantuzesti. Chiar daca scrie in dex cu mentiunea de frantuzisme dar noi cautam cuvinte corespondente strict in limba romana. Multumesc de atentie. p.s. francezii se respecta in privinta asta (mouse versus souris)

acum 4 ani

MonicaMiha3

Nu e ok traducerea lor

acum 3 ani

Faby_Mary

Multumesc a trebui sa fie corect

acum 1 an

calugaro

nu accept, in limba romana "mersi", pentru ca nu este un cuvant romanesc! Stiu ca va place, dar eu am invatat la scoala, de mult, ca este un barbarism!

acum 3 ani

andrewmami

eu sunt român!!!!! nu francez!

acum 2 ani

JuniorulLu

( 0 ¿ 0 )?

cu 9 luni în urmă

L.E.O.2003

este o porcarie! multumesc=mersi!!!

acum 2 ani

alexia534515

Thanks înseamna mersi,iar thank you înseamna mulțumesc!!Nu le putem inversa fiindca ne va da propoziție incorecta!

acum 1 an

alina.jlc

La traducerea "Thanks" cand am scris "multumesc" mi-a spus ca este corect "multumiri". Cand a trebuit sa reproduc "thanks" dupa voce, imi traduce "mersi". Modificati ca sa fie corect in ambele cazuri?

acum 1 an

Petronela279569

Cele doua forme sunt corecte, si traducerea in limba romana trebuie adaptata chiar daca se folosesc expresii simple dar ceea ce conteaza e sa exprime in modul cel mai apropiat diferenta . Trebuie tinut cont ca "Thanks" e un substantiv si "thank" este un verb.

acum 1 an

DaViDsev1

Mersi (merci) este evident un franțuzism. Traducerea în limba română pentru "thanks" ar fi "mulțam". OK?

acum 1 an

Anca400706

"Thanks" se traduce "mulțumesc". "Mersi" este un franțuzism, nici măcar nu este în dicționare.

cu 10 luni în urmă

Anca400706

Oare cum se poate de modificat eroarea asta?

cu 10 luni în urmă

VirginiaChiriac

Gadf

cu 9 luni în urmă

JuniorulLu

Gg

cu 9 luni în urmă

DragosPici

Era corect "Mulţumesc"

cu 8 luni în urmă

IzONhw

Tampiti

cu 7 luni în urmă

Miruna261109

E corect si multumesc

cu 6 luni în urmă

MarinescuA52930

Este adevărat ☺️

cu 5 luni în urmă

DrganDanie

Mulțumesc sau merci, in niciun caz mersi.

cu 4 luni în urmă

cristian964447

Thanks

cu 4 luni în urmă

Doriancic

Parerea mea este ca cautam traducerea in romana nu in franceza

cu 3 luni în urmă