"Thanks"

Traducere:Mersi

May 17, 2014

43 de comentarii


Delfina53456

Nu este corecta si traducerea multumesc?


andreea.cr6

Si eu am scris multumesc...eu asa stiuam


DDeennyyssa

Mulțumesc=thanks you Mersi=thanks


GabrielaCa933197

La mulțumesc nu se mai pune s-ul. Se spune doar " Thank you " :)


KytyKat

Ai dreptate dar la mulțumesc e fara "s" la final


IuliaMaria18

„thanks you” ? u sure?


Anisia621044

Nu, pentru că thank you înseamnă mulțumesc iar thanks înseamnă mulțumiri.


AncaOlariu3

Eu tot mulțumesc am pus și nu rea corect !


sa_grad

Invatam engleza si cautam cuvinte romanesti nu frantuzesti. Chiar daca scrie in dex cu mentiunea de frantuzisme dar noi cautam cuvinte corespondente strict in limba romana. Multumesc de atentie. p.s. francezii se respecta in privinta asta (mouse versus souris)


MonicaMiha3

Nu e ok traducerea lor


Faby_Mary

Multumesc a trebui sa fie corect


calugaro

nu accept, in limba romana "mersi", pentru ca nu este un cuvant romanesc! Stiu ca va place, dar eu am invatat la scoala, de mult, ca este un barbarism!


BiancaCarm16

Să știi că și eu eram așa de vehemență, dar am cautat în dex... și există "mersi"


andrewmami

eu sunt român!!!!! nu francez!


L.E.O.2003

este o porcarie! multumesc=mersi!!!


UnicornM6

Mersi si multumesc sunt simomine si cred ca se accepta amandoua variante


DaViDsev1

Mersi (merci) este evident un franțuzism. Traducerea în limba română pentru "thanks" ar fi "mulțam". OK?


alina.jlc

La traducerea "Thanks" cand am scris "multumesc" mi-a spus ca este corect "multumiri". Cand a trebuit sa reproduc "thanks" dupa voce, imi traduce "mersi". Modificati ca sa fie corect in ambele cazuri?


Petronela279569

Cele doua forme sunt corecte, si traducerea in limba romana trebuie adaptata chiar daca se folosesc expresii simple dar ceea ce conteaza e sa exprime in modul cel mai apropiat diferenta . Trebuie tinut cont ca "Thanks" e un substantiv si "thank" este un verb.


Anca400706

"Thanks" se traduce "mulțumesc". "Mersi" este un franțuzism, nici măcar nu este în dicționare.


Mina.RO

Ma da e, și oricum 20%/30% din Limba Română, sunt Franțusisme, e complet corect" Mersi"


Anca400706

Oare cum se poate de modificat eroarea asta?


DragosPici

Era corect "Mulţumesc"


Miruna261109

E corect si multumesc


MarinescuA52930

Este adevărat ☺️


DrganDanie

Mulțumesc sau merci, in niciun caz mersi.


Doriancic

Parerea mea este ca cautam traducerea in romana nu in franceza


elena535169

Multumesc e traducerea nu mersi


Gabriel502968

Si eu am scris multumesc


liliana654327

Cei care comentati ca "mersi" este un frantuzism, chiar nu folositi cuvantul asta in romana??? Nu cred! Mai sunt si altele pe care sigur le folositi! Nu mai fiti asa carcotasi ca nu va cade mana sa scrieti "mersi" daca asta e traducerea!


Mina.RO

Exact, 20%/30% din Limba Română sunt din Limba Franceză, ar fi cam imposibil sa faci unele propoziții dacă ai elimina toate Franțusisme


Yi6F3

Nu este corect in limba romina mersi dar multumesc


Mina.RO

E corect Mersi


Mina.RO

20%/30% din Limba Română, sunt Franțusisme, ok? E corect" Mersi"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.