1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We speak, he listens."

"We speak, he listens."

Çeviri:Biz konuşuruz, o dinler.

May 17, 2014

84 Yorum


ufuksopaol

Parti sloganı kullanmışlar :-D


zefa0300

Ak parti ne alaka çok saçma bir ilişki kurdunun farkında mısın


CengizhanB6

Onlar konuşur Ak parti yapar


simay2007

ak partiyi boş verin de işinize bakın


AfraSude

Evet onalr konuşur


YunusSevim

Biz soyleriz o dinler olmazmi


MertMecitE

Söylemek say. Speak konuşmak veya bilmek anlamına gelir :)


Sevda12370

Ben de öyle yazdım neden kabul etmedi bilmiuorum?


125637

biz konusuruz o dinler olmali cunku( speak)=konusmak anlmina geliyo o yuzden kabul etmemistir.


SEDA798142

'SAY' fiilini kullanmalısınız o zaman ikisi farklı.


zefa0300

Söylemek diye çevrilmez konuşmak olarak çevrilir


irembeyza1

1.Soyleriz degil söyleriz 2.yanlislik var 3. O dinler degil erkek dinler 4. Bende oyle dedim 5bunlara dikkat ederek yaz 6.☺sorulariniza cevap bende varrr


English599581

Biz konuşuruz o dinler tam yanıt bu olcakk.


sado25

We speak he listens
Biz konusuruz o dinler


MetinKouk1

Biz konuşalım herkez dinledin dul'ii :p


enes683660

They speak ak parti makes


MustafaAyd19960

Biz söyleriz o dinler olmazmi ya


DilaraTanr

Olmaz çünkü speak söylemek değil konuşmak demek


YamurGk2

Say soylemek demektir.


ZGRYOLCU1

Biz konușur,o dinler yazdım kabul etmedi.


MineCanan

Gülmekten öldüm ahaha


DoaYesil

He ye oglan ,o veya erkek desek ne fark edecek ? Erkek diyorum o cikiyor oglan yaziyorum erkek cikiyor anlamadim bi turlu


nisaunal1

aynı bizim öğretmen "ben konuşurum siz dinlersiniz


miraygul

Speak konusmak demek


Sevda12370

Biz söyleriz, o dinler. Dedim kabul etmedi?


YamurGk2

Speak konuşmak demek,say ise söylemek.


Duolingo921

bence bu çok güzel bir cümle olmuş hemde yanlış çevrilmemiş


azra774065

İngin yarisi zor bzlari kolay ama turkcenin hapsi kolay fark oo


xeyalbeylerov

Speak söylemek olabilirmi?yoksa illaki konuşmak olacak? :) Azerbaycanlıyım da Türkce yazmada kusurum ola bilir.


MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)


AcariD

Biz konuştuğumuzda, o dinler kabul edilmelidir


Aaron074

ne uzattiniz amk biz konusuruz o dinler iste


Tuanabzg1

Benimde soyadim Bozdağ


sedef954046

Hep konusuyor hep dinliyorlar gina geldi.


Bediha06

Listens lissınt çıkıyor seslendirmenin ağzından.


sukrukaraca43

Biz soyleriz dedim kabul etmedi


Tuanabzg1

Tabiki kabul etmez


MustafaDur5

biz konuşur o dinler olmaz mı


rcknrlle

Turkce de ozne cogulsa yuklem de cogul olmasi gerekir yani biz konusuruz


ZlalMurath

Biz konusuruz o dinler yazdim yanlismis dogrusu biz konusuruz,dinler olcakmis cok guldum ^^


gizemckmk_

Yoo dogru yazmissin


hande_gaye

Ben biz konusuruz, o dinler yaptm dogru kabul etti.


CemreYlmaz

Biz konuşur o dinler dedim yanlış kabul etti


baroska0

Kadın lissens diyor bildiğin


18serserii26

çünkü İngilizce de ki kelimeler okunduğu gibi yazılmaz yazıldığı gibi de okunmaz biraz dikkatli olmak gerekiyor o yüzden .


DicleUZ

Biz konuşur, o dinler olmaz mı yaa?


lilychuuu

Cumlenin sonuna gülücuk koyduk dogru saymadı :-P


Sevda12370

Hala söyler dersek konuşur yerine kabul etmiyor?


BatuhanKAR11151

Akape sloganı vari


enes979084

bu onlar konuşur akparti yapar olacak


farukeren0616

Nerden çıkardın akpartiyi acaba ?


irembeyza1

He yerine erkek neden olmadi yav


umuryuk

Söyleriz konuşuruz ne farkeder?


Yamur143033

Yanlışıkla devama basıp yanlış yaptim :(


SEDA798142

Çeviri doğru olduğu halde kabul edilmiyor garip.


Asyaduran2

Biz konuşuruz dinleriz yazdım dırırıii


SirinKeles

Dogruluk boyle olur


farukeren0616

Nerden çıkardın akpartiyi acaba?


farukeren0616

Biz burda siyaset yapmiyoruz ingilizce ögreniyoruz


Basak285968

Yani diyor ki adam olun


AliYlmazAy

"He listens",Seslenmesin de "lisıns"kabul Olmuyor ve "lisınt",Olarak "seslendiriliyor"!... Çeliştim!..


Murat-Tayl

Listens lisınt olarak mı telaffuz edilir? O öyle yapmış ve ben yapmadım diye kabul etmedi :(


serkancay

Bence diğer bir tercüme; "Biz söyleriz, o dinler."


Quzil_Qurt

Biz konusuruz o dinler dedim kabul etmedi.


CelalYldrm5

We speak. You listes !!!!


Tikyong

"Biz konuştuğumuzda o dinler" Olmadı malesef :(


gizemckmk_

Cunku genis zaman konusuruz olmali


ismibulamadim

Spek anlatmak deil mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.