Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We speak, he listens."

Çeviri:Biz konuşuruz, o dinler.

4 yıl önce

59 Yorum


ufuksopaol

Parti sloganı kullanmışlar :-D

3 yıl önce

ilanNK

:D

2 yıl önce

enes683660

They speak ak parti makes

2 yıl önce

YunusSevim

Biz soyleriz o dinler olmazmi

3 yıl önce

MertMecitE

Söylemek say. Speak konuşmak veya bilmek anlamına gelir :)

2 yıl önce

irembeyza1

Yes

2 yıl önce

Sevda12370

Ben de öyle yazdım neden kabul etmedi bilmiuorum?

3 yıl önce

irembeyza1

1.Soyleriz degil söyleriz 2.yanlislik var 3. O dinler degil erkek dinler 4. Bende oyle dedim 5bunlara dikkat ederek yaz 6.☺sorulariniza cevap bende varrr

2 yıl önce

125637

biz konusuruz o dinler olmali cunku( speak)=konusmak anlmina geliyo o yuzden kabul etmemistir.

2 yıl önce

Tuana331585

Zaten öyle

1 yıl önce

SEDA798142

'SAY' fiilini kullanmalısınız o zaman ikisi farklı.

11 ay önce

English599581

Biz konuşuruz o dinler tam yanıt bu olcakk.

3 yıl önce

irembeyza1

Hayırrrr

2 yıl önce

sado25

We speak he listens
Biz konusuruz o dinler

2 yıl önce

MetinKouk1

Biz konuşalım herkez dinledin dul'ii :p

2 yıl önce

HaxballPla

Sa

2 yıl önce

MustafaAyd19960

Biz söyleriz o dinler olmazmi ya

2 yıl önce

DilaraTanr

Olmaz çünkü speak söylemek değil konuşmak demek

2 yıl önce

YamurGk2

Say soylemek demektir.

2 yıl önce

Ali410181

Güzel

2 yıl önce

ZGRYOLCU1

Biz konușur,o dinler yazdım kabul etmedi.

2 yıl önce

AbdullahBi922772

Behh

2 yıl önce

MineCanan

Gülmekten öldüm ahaha

2 yıl önce

DoaYesil

He ye oglan ,o veya erkek desek ne fark edecek ? Erkek diyorum o cikiyor oglan yaziyorum erkek cikiyor anlamadim bi turlu

2 yıl önce

nisaunal1

aynı bizim öğretmen "ben konuşurum siz dinlersiniz

2 yıl önce

miraygul

Speak konusmak demek

3 yıl önce

Sevda12370

Biz söyleriz, o dinler. Dedim kabul etmedi?

3 yıl önce

YamurGk2

Speak konuşmak demek,say ise söylemek.

2 yıl önce

Duolingo921

bence bu çok güzel bir cümle olmuş hemde yanlış çevrilmemiş

2 yıl önce

azra774065

İngin yarisi zor bzlari kolay ama turkcenin hapsi kolay fark oo

2 yıl önce

xeyal13

Speak söylemek olabilirmi?yoksa illaki konuşmak olacak? :) Azerbaycanlıyım da Türkce yazmada kusurum ola bilir.

2 yıl önce

MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

1 yıl önce

AcariD

Biz konuştuğumuzda, o dinler kabul edilmelidir

1 yıl önce

Aaron074

ne uzattiniz amk biz konusuruz o dinler iste

1 yıl önce

Tuana331585

Benimde soyadim Bozdağ

1 yıl önce

SemihDege

Güzel cümle :)

3 yıl önce

ZlalMurath

Biz konusuruz o dinler yazdim yanlismis dogrusu biz konusuruz,dinler olcakmis cok guldum ^^

3 yıl önce

gizem_gs_ie

Yoo dogru yazmissin

3 yıl önce

hande_gaye

Ben biz konusuruz, o dinler yaptm dogru kabul etti.

3 yıl önce

sado25

Cok komik sin

2 yıl önce

CemreYlmaz

Biz konuşur o dinler dedim yanlış kabul etti

3 yıl önce

baroska0

Kadın lissens diyor bildiğin

3 yıl önce

18serserii26

çünkü İngilizce de ki kelimeler okunduğu gibi yazılmaz yazıldığı gibi de okunmaz biraz dikkatli olmak gerekiyor o yüzden .

3 yıl önce

DicleUZ

Biz konuşur, o dinler olmaz mı yaa?

3 yıl önce

mugeozkan123

Cumlenin sonuna gülücuk koyduk dogru saymadı :-P

3 yıl önce

Sevda12370

Hala söyler dersek konuşur yerine kabul etmiyor?

3 yıl önce

BatuhanKAR11151

Akape sloganı vari

2 yıl önce

enes979084

bu onlar konuşur akparti yapar olacak

2 yıl önce

zafereren4

Nerden çıkardın akpartiyi acaba ?

6 ay önce

irembeyza1

He yerine erkek neden olmadi yav

2 yıl önce

umuryuk

Söyleriz konuşuruz ne farkeder?

1 yıl önce

Yamur143033

Yanlışıkla devama basıp yanlış yaptim :(

1 yıl önce

SEDA798142

Çeviri doğru olduğu halde kabul edilmiyor garip.

11 ay önce

Asyaduran2

Biz konuşuruz dinleriz yazdım dırırıii

11 ay önce

SirinKeles

Dogruluk boyle olur

8 ay önce

Doan839093

:D

7 ay önce

zafereren4

Nerden çıkardın akpartiyi acaba?

6 ay önce

zafereren4

Biz burda siyaset yapmiyoruz ingilizce ögreniyoruz

6 ay önce

Basak285968

Yani diyor ki adam olun

3 ay önce