1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We speak, he listens."

"We speak, he listens."

Çeviri:Biz konuşuruz, o dinler.

May 17, 2014

60 Yorum

Konu önem sırasına göre

ufuksopaol

Parti sloganı kullanmışlar :-D

June 15, 2015

ilanNK

:D

February 21, 2016

enes683660

They speak ak parti makes

December 8, 2015

YunusSevim

Biz soyleriz o dinler olmazmi

January 9, 2015

MertMecitE

Söylemek say. Speak konuşmak veya bilmek anlamına gelir :)

February 19, 2016

irembeyza1

Yes

May 29, 2016

Sevda12370

Ben de öyle yazdım neden kabul etmedi bilmiuorum?

August 8, 2015

125637

biz konusuruz o dinler olmali cunku( speak)=konusmak anlmina geliyo o yuzden kabul etmemistir.

August 19, 2015

irembeyza1

1.Soyleriz degil söyleriz 2.yanlislik var 3. O dinler degil erkek dinler 4. Bende oyle dedim 5bunlara dikkat ederek yaz 6.☺sorulariniza cevap bende varrr

May 29, 2016

Tuana331585

Zaten öyle

July 17, 2017

SEDA798142

'SAY' fiilini kullanmalısınız o zaman ikisi farklı.

August 24, 2017

English599581

Biz konuşuruz o dinler tam yanıt bu olcakk.

July 1, 2015

irembeyza1

Hayırrrr

May 29, 2016

MetinKouk1

Biz konuşalım herkez dinledin dul'ii :p

December 16, 2015

sado25

We speak he listens
Biz konusuruz o dinler

November 21, 2015

HaxballPla

Sa

January 2, 2016

MustafaAyd19960

Biz söyleriz o dinler olmazmi ya

January 9, 2016

DilaraTanr

Olmaz çünkü speak söylemek değil konuşmak demek

February 28, 2016

YamurGk2

Say soylemek demektir.

March 19, 2016

Ali410181

Güzel

January 16, 2016

ZGRYOLCU1

Biz konușur,o dinler yazdım kabul etmedi.

February 10, 2016

AbdullahBi922772

Behh

February 17, 2016

MineCanan

Gülmekten öldüm ahaha

March 19, 2016

DoaYesil

He ye oglan ,o veya erkek desek ne fark edecek ? Erkek diyorum o cikiyor oglan yaziyorum erkek cikiyor anlamadim bi turlu

June 11, 2016

nisaunal1

aynı bizim öğretmen "ben konuşurum siz dinlersiniz

June 13, 2016

miraygul

Speak konusmak demek

March 16, 2015

Sevda12370

Biz söyleriz, o dinler. Dedim kabul etmedi?

August 8, 2015

YamurGk2

Speak konuşmak demek,say ise söylemek.

March 19, 2016

Duolingo921

bence bu çok güzel bir cümle olmuş hemde yanlış çevrilmemiş

April 13, 2016

azra774065

İngin yarisi zor bzlari kolay ama turkcenin hapsi kolay fark oo

April 30, 2016

xeyal777

Speak söylemek olabilirmi?yoksa illaki konuşmak olacak? :) Azerbaycanlıyım da Türkce yazmada kusurum ola bilir.

August 6, 2016

MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

March 31, 2017

AcariD

Biz konuştuğumuzda, o dinler kabul edilmelidir

April 8, 2017

Aaron074

ne uzattiniz amk biz konusuruz o dinler iste

May 27, 2017

Tuana331585

Benimde soyadim Bozdağ

July 17, 2017

SemihDege

Güzel cümle :)

October 20, 2014

ZlalMurath

Biz konusuruz o dinler yazdim yanlismis dogrusu biz konusuruz,dinler olcakmis cok guldum ^^

November 16, 2014

gizem_gs_ie

Yoo dogru yazmissin

December 11, 2014

hande_gaye

Ben biz konusuruz, o dinler yaptm dogru kabul etti.

April 20, 2015

sado25

Cok komik sin

November 21, 2015

CemreYlmaz

Biz konuşur o dinler dedim yanlış kabul etti

November 27, 2014

baroska0

Kadın lissens diyor bildiğin

December 30, 2014

18serserii26

çünkü İngilizce de ki kelimeler okunduğu gibi yazılmaz yazıldığı gibi de okunmaz biraz dikkatli olmak gerekiyor o yüzden .

January 21, 2015

DicleUZ

Biz konuşur, o dinler olmaz mı yaa?

February 22, 2015

mugeozkan123

Cumlenin sonuna gülücuk koyduk dogru saymadı :-P

April 19, 2015

Sevda12370

Hala söyler dersek konuşur yerine kabul etmiyor?

August 9, 2015

BatuhanKAR11151

Akape sloganı vari

March 9, 2016

enes979084

bu onlar konuşur akparti yapar olacak

April 10, 2016

zafereren4

Nerden çıkardın akpartiyi acaba ?

January 16, 2018

irembeyza1

He yerine erkek neden olmadi yav

May 29, 2016

umuryuk

Söyleriz konuşuruz ne farkeder?

September 6, 2016

Yamur143033

Yanlışıkla devama basıp yanlış yaptim :(

March 9, 2017

SEDA798142

Çeviri doğru olduğu halde kabul edilmiyor garip.

August 24, 2017

Asyaduran2

Biz konuşuruz dinleriz yazdım dırırıii

September 8, 2017

SirinKeles

Dogruluk boyle olur

December 12, 2017

Doan839093

:D

January 14, 2018

zafereren4

Nerden çıkardın akpartiyi acaba?

January 16, 2018

zafereren4

Biz burda siyaset yapmiyoruz ingilizce ögreniyoruz

January 16, 2018

Basak285968

Yani diyor ki adam olun

May 13, 2018

sedef954046

Hep konusuyor hep dinliyorlar gina geldi.

January 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.