"I am at work now."

Çeviri:Ben şimdi işteyim.

4 yıl önce

18 Yorum


07angel07

Ben şimdi çalışıyorum. Çevirisi neden doğru değil? Work çalışmak anlamina da gelmiyormu?

3 yıl önce

Mesutov

Work burda fiil değil isimdir çalışmak anlamında değil iş anlamında kullanılmış bunu nasıl ayırt edebiliriz dersek önce isim cümlesimi Fiil cümlesimi ona bakmamız lazım am is are do does did gibi yardımcı fiil olan cümleler isim Cümlesidir fiil oladığı içinde bu yardımcı fiiller kullanılır. Sonuç olarak burda am olduğu için work fiil olamaz diğer arkadaşın dediği gibi work tan önce at geldiği içinde çıkarabiliriz ama en önemlisi isim cümlesimi fiil cümlesimi onu ayırt etmek

3 yıl önce

Mesutov

Bunlar geniş zaman için tabiki mesela şimdiki zamanda fiille birlikte am is are kullanılıyor ama fiile ing takısı geliyor

3 yıl önce

Xnar
Xnar

çok açıklayıcı olmuş teşekkürler

3 yıl önce

eyilik52

Eyvallah reis.

1 yıl önce

umutku
umutku

At =de/da/te/ta ekidir. At work =iş-TE, I am at the work =iş-TE-YİM

3 yıl önce

mamicech

work kelimesinden once at var at orada bir yeri temsil ediyor.

3 yıl önce

TwistKhan

İşteyim yazdım kabul etmedi. "Ben şimdi işteyim" olacak dedi. Halbuki anlamlar aynı.

3 yıl önce

nilsuergul.67

Ama şimdiyi koyman gerekli senin söylediğin geniş zaman ama şimdi ile şimdiki zaman dır anladın mı

3 yıl önce

too_fun60

Şuan oşteyimin neresi yanlış

2 yıl önce

RafiTozkop

'oşteyim' diye bir şey olmadığı için olabilir mi?

2 yıl önce

Hilal.41

Katılıyorum ama onun dediği oşteyim ha ha ha

2 yıl önce

BlueSky468076

"Ben şimdi işteyim." yerine " Ben şu anda işteyim." olarak çevirse daha iyi olmaz mıydı? Tmm edebiyat yapmaya gerek yok ama insanların kafasında yanlış yer edebilir. Evet biliyorum. "Now=Şimdi" Fakat cümle şu şekilde de kurulabilirdi. "I am at work at the moment." At the moment yani şu anda.

2 yıl önce

sla960638

Biraz once yanlis yaptigimda dogru cevap ben isteyimdi simdi ne olduda ben işteyim su an oldu

1 yıl önce

nda0635

ben işteyim yazdığımda kabul etmedi saçmaaaa

1 yıl önce

mesut.kaya

Şuan Işte değilim. Olabilir

1 yıl önce

ErcanBeyaz

Dogru

10 ay önce

Pelin673681

ben isteyim ile ben simdi isteyim arasinda fark goremiyorum

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.