1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jaka jest twoja ostateczna o…

"Jaka jest twoja ostateczna odpowiedź?"

Tłumaczenie:What is your final answer?

May 17, 2014

5 komentarzy


queen_mal

prościej rzecz ujmując: pytamy o "ostateczną odpowiedź" i do niej odnosi się czasownik; pytamy rozmówcę, ale pytanie nie dotyczy samego rozmówcy


DavidPrato4

Moze byc "definitive" ? Zamiast final?


BenYoung84

Tak, myślę


Zosialumab

Przez pomyłke zaznaczyłam źle a wiedziałam o co cho. Duolingo powinno sie pytać np. ,,Czy na pewno ta odpowiedź" czy coś w tym stylu


Robert861616

What is your latest answer?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.