1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şu onun ünlü ifadelerinden b…

"Şu onun ünlü ifadelerinden biridir."

Çeviri:That is one of his famous phrases.

May 17, 2014

13 Yorum


yturan22

"That is one of the famous statements of him (her)" de doğrudur.

September 24, 2014

slhirmk

Most famous*. Ayrıca doğru evet. Ben de öyle yaptım :)


rebeka06

phrase başka bir soruda ifade olarak geçiyor. yukarıda da öyle görünüyor ama siz cevabı "that is one of his famous expressions" olarak kabul etmişsiniz


baba36

sanırım phrase, expression ve statement kelimelerinin anlamı aynı


rebeka06

Benim takıldığım nokta kelimenin anlamı değil, yukarıdaki şekilde çevirdim ben cümleyi ama doğru kabul edilmedi. Ben de burada böyle demişsiniz ama ben aynı şekilde çevirince kabul edilmedi diye itiraz etmiştim. Hata raporu da gönderdim bu soruyla ilgili ama geri bildirim gelmedi. Yardımınız için teşekkürler!


ensarbozan

Köpeğin çok tatlı


aslanmuson

"Of" ve "his" yanyana kullanmak cok sacma degil mi? "Onun onunu" demek olmuyor mu?


incikin_

"Of" ve "his" aslında birlikte/aynı görevde kullanılmamışlar. Cümlenin farklı yapı taşlarına aitler. Dolayısıyla durum göründüğü gibi değil:)

his famous phrases: onun ünlü ifadeleri

ONE OF his famous phrases: onun ünlü ifadeleriNDEN BİRİ


erol515890

Inci hanim ilgisiz bir soru soracagim.ôzûr dilerim.Duo lingoda inknci dil icin ikinci ucret mi aliniyor çûnķû bakiyorum çogu ôyle teşekkýr ederim


zulog

that is a famous phrase of his olmaz mı?


incikin_

Aslında İngilizcede kullandığınız yapıya benzer çok sık kullanılan bir yapı var:

● "She is a friend of mine" = O, benim bir arkadaşım.
● "Jane is a close friend of his" = Jane, onun yakın bir arkadaşı.
(sonda me/him/her vs. yerine mine/his/hers vs. geliyor)

● "That is a famous painting of his"e benzer cümleler de yok değil; ancak, yazı diline daha çok yakışıyor gibi.


aykutgurcan

"it is one of her famous phrases" neden olmuyor?


RdvanAkden1

Bu yazilis dogrudur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.