1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu nu am nimic."

"Eu nu am nimic."

Traducere:I do not have anything.

May 17, 2014

7 comentarii


JanosKiss3

i do not have nothing ( nu?)


fantomitzah

Chiar dacă în română apar două negații (”nu am” și ”nimic”), în engleză trebuie ca unul să fie pozitiv și celălalt negativ.
Deci ai două variante de traducere:
- I do not have anything. (”do not have” e negativ, ”anything” e pozitiv)
- I have nothing. (”have” e pozitiv, ”nothing” e negativ)

Dacă spui ”I do not have nothing.”, înseamnă că îl negi pe ”nothing”, deci de fapt ai ceva.


ConstantaO3

Pentru că e propozitie negativă se pune " anything"


ine_li

În sfârșit, m-am lămurit! Mulțumesc!


Abcdefghij245418

Am scris I don't (do not) have nothing. De ce nu se accepta don't pentru ca este același cu do not???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.