1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Does he have dogs?"

"Does he have dogs?"

Traducere:El are câini?

May 17, 2014

15 comentarii


DBE_Flame

Nu inteleg rolul lui "Does" în întrebarea "Does he have dogs?"


walker-5497

"Does" este verbul auxiliar "do", care a preluat de la verb particula care se pune la plural, respactiv "es". Acest verb se foloseste la negativ si interogativ. Sper sa te fi ajutat...


AndreeCriss

"Does" ce mai cauta daca se traduce " Am caini"?


teodora1998

Fantomitzah imi pare rau dar explicatiile tale nu se deschid la explicatii


mar537180

Nu se deschid explicatiile de pe telefon


Vasile307217

Are el câini ? Care e diferența ?!!


DianaDinu1

De ce nu este has si este have in explicatiie?


walker-5497

Pentru ca exista "does" care a preluat particula.


LexyPuscas

Mi se corecteaza automant cuvantul ,si mi se ia ca si cand ar fk gresit


ionica2580

Eu am facut totul bine dar cuvintele sunt pitin greute


Bebe970945

De ce e greșit "are câini el?"


Vladulexu1972

pai daca este el "singular'',verbul have nu trebuia sa fie haz??


walker-5497

Are verbul auxiliar "does" care ii preia particula, dar s-a mai pus aceasta intrebare.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.