A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy könyv soha nem hagy cserben minket."

Fordítás:A book never lets us down.

4 éve

4 hozzászólás


Euqinuh

A book never betray us.

2 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

A book never forsake us. - ez rossz?

4 éve

DrBuboBubo

Ennek és ennek alapján azt mondanám, hogy a forsake is valami hasonlót jelent (elhagy, hátrahagy), de nincs benne a "nem segít a bajban" jelentés. Másrészről a google találatok között szerepeltek bibliai idézetek, amik ebben az értelemben használják: He will never leave you nor forsake you. Meg aztán a let down somebody sem egy az egyben jelenti a "benne hagy valakit a pácban" kifejezést.

Összefoglalva, a let down hétköznapibb szófordulat és pontosabban adja vissza a példamondat jelentését, de lehet, hogy a forsake is jó.

4 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

a forsake tuti jó :) Én a Bibliai ige kapcsán tanultam meg, h mit jelent a forsake

4 éve