1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Poliția are cazierul tău."

"Poliția are cazierul tău."

Traducere:The police have your record.

May 18, 2014

9 comentarii


DanielaM8

The police has pentru ca politia e o institutie!!!


Bobolorena

Ai perfecta dreptate


fantomitzah

Acum sunt acceptate ambele variante (have / has).


denislaza31

Has am scris si eu:/


GiuliaStef10

Dar de cand inseamna record cazier? Si ce inseamna cazier???? :-///


CorneliaGr6

Corect, cred ca este The police has your record


Lin725128

Sunt cateva substsntive colective atat in engleza britanica cat si americana, ce sunt folosite intotdeauna cu verbul la plural (e.g police, people). E corect the police have, people are etc


VasilescuA11

De când record înseamnă cazier?


MarianaPop306339

The politice has your record. Verbul to have la pers a 3 a,sing. Acord subiect "the police" cu predicatul "has"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.