Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Poliția are cazierul tău."

Traducere:The police have your record.

acum 4 ani

8 comentarii


DanielaM8

The police has pentru ca politia e o institutie!!!

acum 4 ani

Bobolorena

Ai perfecta dreptate

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Acum sunt acceptate ambele variante (have / has).

acum 4 ani

denislaza31

Has am scris si eu:/

acum 3 ani

GiuliaStef10

Dar de cand inseamna record cazier? Si ce inseamna cazier???? :-///

acum 2 ani

CorneliaGr6

Corect, cred ca este The police has your record

cu 6 luni în urmă

Lin725128

Sunt cateva substsntive colective atat in engleza britanica cat si americana, ce sunt folosite intotdeauna cu verbul la plural (e.g police, people). E corect the police have, people are etc

cu 1 lună în urmă

VasilescuA11

De când record înseamnă cazier?

cu 1 lună în urmă