"Which is the dog?"

الترجمة:أيُّهُم الكلب؟

May 18, 2014

19 تعليقًا


ahmhsin

العبارة دقيقة وتلخبط القراء وتكون اوضح لما تكون ضمن حدث مفهوم وممكن تكون الترجمة ايها الكلب؟ ايهم الكلب؟

June 16, 2014

jobeerd

أي الكلب ؟ ليس لها معنى ولا تستخدم

June 8, 2014

esoo2

أيهما الكلب

October 17, 2014

Noura4044

يالله تخارجنا

August 28, 2015

Akha_alarab

الصحيح: أي كلب؟ أو أيها الكلب؟ أو أي الكلاب؟

أما أي الكلب؟ فتعني أي جزء من الكلب تقصد؟

September 17, 2015

lI083

ايهم الكلب؟

January 4, 2018

Muhammedsaber

طب منا كاتبها ب اى بس مش عليها شده

May 18, 2014

ayahassan0

طب انا كتبت نفس المعني

July 30, 2014

ayahassan0

معنديش شدة علي لوحة المفاتيح

July 30, 2014

sha88had

Which dog is it هل تصح

December 4, 2014

MohamedRamadan94

لا which dog is it ? = لمن الكلب which is the dog ? = ايهم الكلب بمعنى انه هناك اكثر من كلبأ و يتحدثون عن كلب محدد

August 2, 2015

EmanAl-Zah

ممتاز... غير أن ترجمة المثال الأول كيف تصبح لمن...وأداة السؤال بمعنى (أي) ؟☺

October 7, 2015

MohamedRamadan94

معاكى حق الأصح نكتب

For whom is this dog ?

October 10, 2015

0WcX1

أيهم...؟؟؟ كيف بدي اعرف انوالترجمة هيك ؟؟

July 24, 2016

NUm93

طفشت ماتكفيني القلوب ابي قلب صادق معي

December 2, 2016

bosy2017

انا مش فاهمه ايه الغلط وفين الاجابه

June 19, 2017

mera520383

أيهم الكلب بمعنى أي واحد فيهم الكلب

August 2, 2018

mohamed476635

اضن اي كلب (نكرة)

November 29, 2018

Mawiayyy

whose dog is it = لمن الكلب

January 30, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.