1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I had heard of this place."

"I had heard of this place."

Çeviri:Ben bu yeri duymuştum.

May 18, 2014

15 Yorum


hobim

hear of, heard of birlikte- kalıp olarak mı kullanılır ?


SttSaurD

"hear of something" hakkında duyum almakmış. "hear of" duymak anlamına da geliyormuş


wsynduo

... heard of this song seklinde de kullaniliyor mu?


hazal726277

of kullanılmasının nedeni bir '' phrasal verb '' olmasından kaynaklanır, çok geniş bir listesi olan bu verb çeşitleri çok anlamlı ve to be kullanımında daha çok yaygındır bir fiil + edat birleşmesiyle oluşur fly at / look up / hear of gibi.


rxTICCAL

Bu yeri duymuştum tercümesi niçin yanlış kabul ediliyor?


incikin_

Doğru kabul edilmediyse, cevap ekranındaki bayrak ikonuna tıklayarak rapor edebilirsiniz.


ihsana

cümlede had kullanmazsam olmaz mı?


son.sav

"Had" olmazsa "miş" olmaz. Yani geçmiş zaman hikayesi için kullanmak zorundasınız.


saidnursi

of kullanmasak olmaz mı


pnar2018

Nokta koymadım diye yanlış saydı yok artık ya


bengokhancelik

Of yerine to kullanilabilir mi?


incikin_

Bazı fiillerin belli bir anlamı kazanması için belli bir edatla (in/on/at vs) kullanılması gerekiyor. Örneğin "listen to" ama "hear of/about" deniyor.

I listen to the teacher.
(= Öğretmeni dinlerim.)

I had heard of/about this place.
(= Ben bu yeri duymuştum.)


Gndoan7

Yani deniyor ki kural mural yok, ezberleyin. Bir oyle bir böyle olan uyduruk bir dil işte. Zamanla ve uluslararasi bir dil olmasiyla birlikte ingilterede başka, amerikada başka avustraltada başka sömürge ulkelerde başka şekilde konuşulur. En iyisi gidin bir (tek) yere ve orada, oranin kurallariyla öğrenin. Sonra apışıp kalmayın, "Ama bize böyle öğretmemişlerdiiii" der durursunuz.


sultan899371

Ich hatte von diesem Ort gehört doğru karşılığı mı bu cümlenin ??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.