A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A faluba megyünk."

Fordítás:We go to the village.

0
4 éve

6 hozzászólás


FG2014

Miért nem jó az "into the villlage"?

1
Válasz4 éve

DrBuboBubo

Nincs nagy különbség, de az azt jelentené, hogy bemegyünk a faluba.

2
Válasz4 éve

olmik

szerintem annyira nem nagy a különbség, hogy gyakorlatilag ugyanaz ;-)

0
Válasz3 éve

gabeeca

Nem értem. Az 'in' miért nem jó? 'we go in the village.' Miért 'to' ?

0
Válasz3 éve

JzsefTimr1

Mert ez angol ;)

1
Válasz3 éve

vasvariistvan

Az in jelentése - ban, - ben.

0
Válasz1 hónapja