1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El poartă o pălărie."

"El poartă o pălărie."

Traducere:He has a hat on.

May 18, 2014

35 de comentarii


CorseiC

Eu am ales prima data varianta " he wears a hat" si mi-a spus ca am sarit unul din raspunsuri luandu-mi o viata. Am refacut testul si cand am ajuns aici am ales cralalta varianta " he has a hat on" si mi-a spus din nou ca am sarit varianta, luandu-mi iar o viata. De ce???


MirelaDine

Că așa vor ei! Cred ...


maria904147

Si eu am pățit la fel..de ce?


Cristina554420

Probabil a dat eroare


scarlatpau

he wears a hat = corect


DAVIDBOSSHAK

Cine a scris gresit sa dea like


RalucaLung

Nu e corect fara on?


fantomitzah

Nu. ”to have on” înseamnă ”a purta” un anumit articol vestimentar.
Dacă zici doar ”has” înseamnă că are (posedă) o pălărie, nu neapărat că o poartă în acel moment.


MirelaDine

Nu se poate folosi "wear"?


gustawsohn

In acest capitol invatam, parca, prepozitiile. In exemplul de mai sus, "on" nu mai este prepozitie, ci particula adverbiala, cu o posibila traducere "pe sine". De pilda, "She had a blue dress on"= "Ea era imbracata cu o rochie albastra" sau "Ea purta o rochie albastra".


Ywy27883

În exercițiu este folosit "... poartă", iar exercițiul constă într-un șir de cuvinte din care eu trebuie să le aleg pe cele corecte pentru a forma propoziția, însă "wear" nu există, iar varianta expusă de dvs. eu nu o cunoșteam, pentru că nu am mai întâlnit-o până acum. În general am observat că predați și apoi sunt exerciții în care introducem elementele noi. Eu lucrez pe tabletă prin aplicație. Din comentarii am dedus că există diferențe între modul, în care apare sistemul de predare, în aplicație și cel de pe calculator. Pe calculator cred că este mai complex, mai detaliat.


Ywy27883

Am vrut să spun "Wears" dar aplicația nu-mi permite să corectez comentariul meu, de mai sus.


Evve_Yvy

Poartă - Wears nu este corect???


stacescu20

Și mie mi sa intâmplat, dar raspunsul vostru ma lamurit. Mulțumesc!


DAVIDBOSSHAK

Cine a scris corect sa dea like


mirelapun

DUOLINGO ESTI UN NESIMTIT,DOBITOC,PROST,TAMPIT!!!!!!!!!!!!


Briela67

Unde este cuvântul hat in exemplu?


fantomitzah

pălărie = hat


montaneugen

eu am tradus cu "he wears a hat" Mi-a considerat (normal) raspuns corect, dar nu mi-a dat si alte solutii ca in alte cazuri. De ce? De exemplu "he has a hat on" la care faceti voi referire.


mirela507625

Conform celor parcurse pana acum , asa mi se parea corect


Emil_Scarlat

Este greșit răspunsul dat de Duolingo


MariaVasil191138

El poarta o pălărie He wear a vb hat


iulia418619

Eu am ales ,,he wear a hat,, da el neo aratat gresit


robyca16

"Scrie asta în Română He wears a hat."

la traducere inversa, good job duolingo


SkidrowLoleris

Eu n-am văzut nicăieri wear!


GachaDepre

Wear nu este mai corect?


Raluca452762

De ce așa? Nu înțeleg ce e greșit


Miki8307

a purta = to wear


MariaOtetea1

Eu am ales varianta corecta


BabanFlore

"He has "nu înseamnă "el are " ?!


Tessy248812

Nu trenuia wear ? :////

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.