1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El poartă o pălărie."

"El poartă o pălărie."

Traducere:He has a hat on.

May 18, 2014

51 de comentarii


DAVIDBOSSHAK

Cine a scris gresit sa dea like


Luciann93

cred ca toti am gresit


scarlatpau

he wears a hat = corect


CorseiC

Eu am ales prima data varianta " he wears a hat" si mi-a spus ca am sarit unul din raspunsuri luandu-mi o viata. Am refacut testul si cand am ajuns aici am ales cralalta varianta " he has a hat on" si mi-a spus din nou ca am sarit varianta, luandu-mi iar o viata. De ce???


MirelaDine

Că așa vor ei! Cred ...


maria904147

Si eu am pățit la fel..de ce?


Maria554420

Probabil eroare


Beluca52729p1p

Cred ca de fiecare data cand gresesti iti ia o viata chiar daca ai mai facut aceasta propozitie si ti a mai luat o viata


denzel_1974

De ce de ce.... Ce tot intrebati atat... De aia...


RalucaLung

Nu e corect fara on?


fantomitzah

Nu. ”to have on” înseamnă ”a purta” un anumit articol vestimentar.
Dacă zici doar ”has” înseamnă că are (posedă) o pălărie, nu neapărat că o poartă în acel moment.


MirelaDine

Nu se poate folosi "wear"?


gustawsohn

In acest capitol invatam, parca, prepozitiile. In exemplul de mai sus, "on" nu mai este prepozitie, ci particula adverbiala, cu o posibila traducere "pe sine". De pilda, "She had a blue dress on"= "Ea era imbracata cu o rochie albastra" sau "Ea purta o rochie albastra".


Ywy27883

În exercițiu este folosit "... poartă", iar exercițiul constă într-un șir de cuvinte din care eu trebuie să le aleg pe cele corecte pentru a forma propoziția, însă "wear" nu există, iar varianta expusă de dvs. eu nu o cunoșteam, pentru că nu am mai întâlnit-o până acum. În general am observat că predați și apoi sunt exerciții în care introducem elementele noi. Eu lucrez pe tabletă prin aplicație. Din comentarii am dedus că există diferențe între modul, în care apare sistemul de predare, în aplicație și cel de pe calculator. Pe calculator cred că este mai complex, mai detaliat.


Ywy27883

Am vrut să spun "Wears" dar aplicația nu-mi permite să corectez comentariul meu, de mai sus.


Evve_Yvy

Poartă - Wears nu este corect???


dariutu

Mersi pentru pont.


Emil_Scarlat

Este greșit răspunsul dat de Duolingo


GachaDepre

Wear nu este mai corect?


CorneaCons

De ce, ne zăpăciți cu alte variante? Lăsați-ne cu una dar bună. He wears a hat, nu era mai simplu?


Iany131

de ce nu e varianta corecta? he wears a hat?


Briela67

Unde este cuvântul hat in exemplu?


fantomitzah

pălărie = hat


hwang37iulia.

Eu am ales ,,he wear a hat,, da el neo aratat gresit


robyca16

"Scrie asta în Română He wears a hat."

la traducere inversa, good job duolingo


SkidrowLoleris

Eu n-am văzut nicăieri wear!


DAVIDBOSSHAK

Cine a scris corect sa dea like


BabanFlore

"He has "nu înseamnă "el are " ?!


montaneugen

eu am tradus cu "he wears a hat" Mi-a considerat (normal) raspuns corect, dar nu mi-a dat si alte solutii ca in alte cazuri. De ce? De exemplu "he has a hat on" la care faceti voi referire.


Raluca452762

De ce așa? Nu înțeleg ce e greșit


Berila130

a purta = to wear


MariaOtetea1

Eu am ales varianta corecta


Andreea674731

Normal nu se spune he wear a hat?


maria_iuliana_96

Am uitat "on" la sfârșit și nu a fost bine


Gabijugi371

Ca de obicei,ei dau la sugestii cuvinte care nu le găsim ca variante de răspuns. Dar nu ma mai mira, e normal aici.


Mia206810

Am scris he wears a hat și mi-a dat răspunsul corect


Alex883028

Nu avea variantele in cuvinte si am dat sa scriu de mana.


Nicolae83799

He has a hat on his head = correct


mihail151446

În exerciții,apare has on, altădată,has.. și tocmai la sf.propozitiei -on? Cineva poate să explice?


Adrian675682

O gramatica de cocô:)))

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.