"El poartă o pălărie."

Traducere:He has a hat on.

acum 4 ani

13 comentarii


CorseiC

Eu am ales prima data varianta " he wears a hat" si mi-a spus ca am sarit unul din raspunsuri luandu-mi o viata. Am refacut testul si cand am ajuns aici am ales cralalta varianta " he has a hat on" si mi-a spus din nou ca am sarit varianta, luandu-mi iar o viata. De ce???

acum 3 ani

MirelaDine

Că așa vor ei! Cred ...

cu 2 luni în urmă

Briela67

Unde este cuvântul hat in exemplu?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

pălărie = hat

acum 4 ani

RalucaLung

Nu e corect fara on?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu. ”to have on” înseamnă ”a purta” un anumit articol vestimentar.
Dacă zici doar ”has” înseamnă că are (posedă) o pălărie, nu neapărat că o poartă în acel moment.

acum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

In acest capitol invatam, parca, prepozitiile. In exemplul de mai sus, "on" nu mai este prepozitie, ci particula adverbiala, cu o posibila traducere "pe sine". De pilda, "She had a blue dress on"= "Ea era imbracata cu o rochie albastra" sau "Ea purta o rochie albastra".

acum 3 ani

MirelaDine

Nu se poate folosi "wear"?

cu 2 luni în urmă

montaneugen

eu am tradus cu "he wears a hat" Mi-a considerat (normal) raspuns corect, dar nu mi-a dat si alte solutii ca in alte cazuri. De ce? De exemplu "he has a hat on" la care faceti voi referire.

acum 4 ani

victormiron

si mie mi s-a intamplat ca si la montaneugen

acum 3 ani

mirela507625

Conform celor parcurse pana acum , asa mi se parea corect

cu 5 luni în urmă

Symo724627

La naiba, daca dai direct pe cuv in română traduce altfel... M a derutat de tot...

cu 4 luni în urmă

Studentu3

de ce nu e bine he wear a hat ?

acum 2 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.