"Women work."

Çeviri:Kadınlar çalışırlar.

May 18, 2014

20 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

YamurKay

Women kelimesi woman kelimesinin çoğul hali mi? Womans olması gerekmiyor mu?Yardımcı olursanız sevinirim.

July 21, 2015

hedaAydn

Evet women kelimesi woman ın çoğulu


UGURUCAN

İş kadınları gibi bir anlam çıkardım. İş kadınları demek için nasıl yapacağız


bondland

kadın mı kadınlar mı? Çoğul olduğunu nasıl anlıyoruz. 's takısı yok ki?


bilgekaganyilmaz

Bazı çoğullar düzensiz çoğullardır. Örnek: Child- children, Woman- women, Man- men, Tooth- teeth, Foot- feet, Mouse- mice, Person- people.


munsal65

Man tekil men çoğul woman Tekil women cogul


Samed2634

s takısı bu tür isimlerde işe yaramaz ama kardeşim şu speari değiştirsinler anlaşılmıyor veya böyle birşey yapmasınlar yazılı versinler bunun yüzünden toplu sınavdan kaldım 2dir :DD yeter


NehirStolu

Ya kardeşim bir de erkekler çalışsa olmuyor


aycaingilizce

Cogul eki yok kiii


Ubercan99

Kadin calisir niye yanlis


merve210112

woman çogul değil ki neden " kadın" değil de " kadınlar"


SergenAtes

Kadinlar çalişmaz onlar başımızın tacıdır


Yksel507514

Çalışır veya işler sözcükleri türkçede ayni anlamda kullanılır.


kocamirza

Neden the women work değil de Women work dedik acaba?


Serdar11307

Woman tekil, women çoğulmu oluyor?


Simanc

Kadın çalışır olmalı öyle değil mu


deti1959

Duolingo çevirisi doğru. Ama 'Kadın işi' olarak ta çevrilemez mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.