Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Women work."

Çeviri:Kadınlar çalışırlar.

4 yıl önce

21 Yorum


YamurKay

Women kelimesi woman kelimesinin çoğul hali mi? Womans olması gerekmiyor mu?Yardımcı olursanız sevinirim.

3 yıl önce

hedaAydn

Evet women kelimesi woman ın çoğulu

2 yıl önce

Ugur_Ucan

İş kadınları gibi bir anlam çıkardım. İş kadınları demek için nasıl yapacağız

3 yıl önce

bondland

kadın mı kadınlar mı? Çoğul olduğunu nasıl anlıyoruz. 's takısı yok ki?

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Bazı çoğullar düzensiz çoğullardır. Örnek: Child- children, Woman- women, Man- men, Tooth- teeth, Foot- feet, Mouse- mice, Person- people.

3 yıl önce

beypazari

Tesekkurler

3 yıl önce

munsal65

Man tekil men çoğul woman Tekil women cogul

3 yıl önce

Samed2634

s takısı bu tür isimlerde işe yaramaz ama kardeşim şu speari değiştirsinler anlaşılmıyor veya böyle birşey yapmasınlar yazılı versinler bunun yüzünden toplu sınavdan kaldım 2dir :DD yeter

3 yıl önce

NehirStolu

Ya kardeşim bir de erkekler çalışsa olmuyor

3 yıl önce

aycaingilizce

Cogul eki yok kiii

3 yıl önce

EsraKureci

soyluyorum anlamıyo

3 yıl önce

Ubercan99

Kadin calisir niye yanlis

2 yıl önce

merve210112

woman çogul değil ki neden " kadın" değil de " kadınlar"

2 yıl önce

SergenAtes

Kadinlar çalişmaz onlar başımızın tacıdır

2 yıl önce

Yksel507514

Çalışır veya işler sözcükleri türkçede ayni anlamda kullanılır.

4 ay önce

CyhnSL

BAYANLA - KADINI bi düzeltmediniz :S

4 yıl önce

sevtapdelisi

S takısı yok ki! Nasıl kadınlar oluyor! Düzeltin artık şunu.

3 yıl önce

Nalan997477

Women womanın çoğul hali

3 ay önce

silanci

s takisi olsaydi cogul olurdu

3 yıl önce

munsal65

women work yazdım kabul etmedi.

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Türkçeye çevirsene

3 yıl önce