"The children eat pasta."

Traducere:Copiii mănâncă paste.

May 18, 2014

10 comentarii


wadikwad

deacum spaghete corect

January 1, 2018

OaneaSmit

eu am scris macaroane...

September 6, 2015

MihaiAjder

Cum e cu pluralul de la children?

May 18, 2014

fantomitzah

”children” este pluralul lui ”child”

May 18, 2014

ArianaMora8

se poate si copiii mananca pastele

June 18, 2014

fantomitzah

De ce articulat?
Ce zici tu ar fi ”The children eat the pasta.”

June 18, 2014

AlinaNicol3

De ce trebuie 3 de ,,i,,

June 25, 2014

fantomitzah

Pluralul nearticulat este cu 2 de i ”copii”, iar pluralul articulat (care ne trebuie în propoziția asta) e cu 3 de i ”copiii”.

June 25, 2014

Dragosvr92

Cred ca greselile cu numarul de "i" ar trebui acceptate. Se intampla sa mai mancam un i din graba sau din necunostinta..... Aici invatam Limba Engleza, nu limba Romana, asa ca am putea sa fim scutiti de aceasta mica corectare.. Poate par putin ignorant spunand asta but whatever.. :)

October 1, 2014

ktkt997854

De ce nu :copilul mănâncă paste ?

January 23, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.