A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Európai földrajzot tanulok."

Fordítás:I study European geography.

4 éve

5 hozzászólás


brutus01

A learn és a study ige ebben a mondatban egyaránt használható lenne a tanulni kifejezésre. Jelentettem.

4 éve

Zsuzsus1983

Nem fogadta el folyamatos jelenben. Jelentettem;)

2 éve

szabob74

Én is learn-t írtam, nem fogadta el. Utána néztem. Igaz hasonló a két szó értelme, de különbséget kell tenni akkor, ha valami tudományágat tanul/ tanulmányoz, ilyenkor a study-t kell használni. Esetünkben az európai földrajz egy tudományág, tehát a study-t kell használni. (Angol-Magyar szótár nyelvtanulóknak, Oxford University Press 2002.) Remélem, saját hibámon tanulva másoknak is segíthetek ezzel.

2 éve

LszlSeres3

Learn is jó. Csak itt nem fofadja el. Alapfokú szinten.

1 éve

Cseresznyeskert

I learn European geography - miért nem fogadja el?

1 éve