"My son's wife does not have a car, but she has a bicycle."

Fordítás:A fiam feleségének nincs autója, de van egy kerékpárja.

May 18, 2014

29 hozzászólás


Andrea869900

Miért nem has? A fiam felesége, tehát őróla van szó.

March 15, 2016

Tarnai

Mert ott a "do" vette fel az "-s" ragot = "does"

April 8, 2016

KatalinHet1

kösz

September 20, 2018

FerencBdi1

Na ilyesmi nondatból kellene több....

November 10, 2015

M21-

Én ezt írtam: "az én fiam feleségének nincs egy autója, de neki van egy kerékpárja" nem fogadta el.

June 7, 2014

nkirsz85

Nekem is ugyanezt... :/

November 27, 2015

Zsuzsi182464

A hétköznapi beszédben nem szoktuk így mondani, mégha pontos is a fordítás. Először én is leírtam így, de már lustaságból is igyekszem röviden, és magyarosan fordítani. Telefonon így is macerás :)

April 20, 2019

AdamLorinc3

Kezdő Angolosoknak minek dobtok be ilyen mondatokat? Esélytelen jól beírni.

November 12, 2014

Zsuzsi182464

Ha ötször elrontom, hatodikra csak megtanulom :) Addig úgysem enged tovább, míg össze nem hozom valahogy.

March 22, 2019

BalzsKtai

Szia, duo. Nem kaptam behelyettesítendő szövegládát és be volt írva a válasz. Helyes lett.

September 20, 2017

Mon259640

Nem értem,hogy miért ad feladatnak olyat amiben mèg van legalabb 2 új szó..Most vele tanulok vagy nem?

April 12, 2018

GyarmatiGyuri

Ezt nem fogadta el a rendszer: "a fiam feleségének nincs autója, hanem kerékpárja van"

October 8, 2014

blondieangel91

Nekem elfogadta azt is, hogy "A menyemnek nincs autója, de van biciklije"

November 16, 2015

Feri980

Nekem a következőt nem fogadta el: A fiam feleségének nincs egy autója de van kerékpárja. Mivel nekem mondatkirakós feladat volt ezért csak egyszer tudtam használni az "egy" szót.

March 21, 2016

VikyHervay

Miér nem does not have got a car, illetve has got a bycicle?

June 28, 2014

AttilaHerc

A "does not have got" semmiképpen nem jó. Vagy "does not have" vagy "has not (hasn't) got". Te kettő szerkezetet vontál össze.

October 4, 2014

ZsoltKovcs11

Mert a program amerikai angolt tanít és ott gyakoribb a have/has. Szerintem

August 22, 2014

johalasz46

Máshová raktam az y-t ! Ezért nem fogadta el! BICYCLE I Igy kellett volna...

December 1, 2017

BEeeSTia

Ezt írtam és jó volt: "A fiam feleségének nincs kocsija, de van biciklije."

May 6, 2015

bela0830

My son's wife hasn't a car, but she has a bicycle.????

August 5, 2016

Sztankay54

"A fiam feleségének nincs egy autója,de van egy kerékpárja."Ezt nem fogadta el a DUO csak azt találta hibának,hogy oda tettem az "egy" határozatlan névelőt az autó elé holott nem tudhatom ,hogy milyen autóról van szó.

January 31, 2017

kisskati5

Én még nem állok a tudásnak azon a fokán hogy ezt megértsem. Így csak tippelni tudok. Vagy eltalálom vagy nem.

March 22, 2019

Nandorkacska

Nem fogadja el

June 24, 2019

DnielJuhsz1

Az én fiam feleségének nincs kocsija, de van egy kerékpárja

........ no comment

October 4, 2014

easy_123

A fiam felesége az nem a menyem? Nagyon hülye lehetek mert eddig azt hittem! Bár ha meleg akkor nem. De nem az hála isten.

May 18, 2014

fectroll

Látod te valahol, hogy "menyem"?????

August 7, 2014

budai.doc

meny = daughter-in-law

May 19, 2014

gabriellae15

De igen. A meny=daughter-in-law.

April 17, 2017

nemkatica

daughter-in-law=son's wife

November 18, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.