"Myson'swifedoesnothaveacar,butshehasabicycle."

Fordítás:A fiam feleségének nincs autója, de van egy kerékpárja.

4 éve

25 hozzászólás


FerencBdi1

Na ilyesmi nondatból kellene több....

3 éve

Andrea869900

Miért nem has? A fiam felesége, tehát őróla van szó.

2 éve

Tarnai
Tarnai

Mert ott a "do" vette fel az "-s" ragot = "does"

2 éve

KatalinHet1

kösz

3 hónapja

M21-

Én ezt írtam: "az én fiam feleségének nincs egy autója, de neki van egy kerékpárja" nem fogadta el.

4 éve

nkirsz85

Nekem is ugyanezt... :/

3 éve

AdamLorinc3
AdamLorinc3

Kezdő Angolosoknak minek dobtok be ilyen mondatokat? Esélytelen jól beírni.

4 éve

BalzsKtai

Szia, duo. Nem kaptam behelyettesítendő szövegládát és be volt írva a válasz. Helyes lett.

1 éve

Mon259640

Nem értem,hogy miért ad feladatnak olyat amiben mèg van legalabb 2 új szó..Most vele tanulok vagy nem?

9 hónapja

GyarmatiGyuri

Ezt nem fogadta el a rendszer: "a fiam feleségének nincs autója, hanem kerékpárja van"

4 éve

blondieangel91

Nekem elfogadta azt is, hogy "A menyemnek nincs autója, de van biciklije"

3 éve

Feri980

Nekem a következőt nem fogadta el: A fiam feleségének nincs egy autója de van kerékpárja. Mivel nekem mondatkirakós feladat volt ezért csak egyszer tudtam használni az "egy" szót.

2 éve

VikyHervay

Miér nem does not have got a car, illetve has got a bycicle?

4 éve

AttilaHerc

A "does not have got" semmiképpen nem jó. Vagy "does not have" vagy "has not (hasn't) got". Te kettő szerkezetet vontál össze.

4 éve

ZsoltKovcs11

Mert a program amerikai angolt tanít és ott gyakoribb a have/has. Szerintem

4 éve

johalasz46

Máshová raktam az y-t ! Ezért nem fogadta el! BICYCLE I Igy kellett volna...

1 éve

BEeeSTia

Ezt írtam és jó volt: "A fiam feleségének nincs kocsija, de van biciklije."

3 éve

bela0830

My son's wife hasn't a car, but she has a bicycle.????

2 éve

Sztankay54

"A fiam feleségének nincs egy autója,de van egy kerékpárja."Ezt nem fogadta el a DUO csak azt találta hibának,hogy oda tettem az "egy" határozatlan névelőt az autó elé holott nem tudhatom ,hogy milyen autóról van szó.

1 éve

DnielJuhsz1

Az én fiam feleségének nincs kocsija, de van egy kerékpárja

........ no comment

4 éve

easy_123

A fiam felesége az nem a menyem? Nagyon hülye lehetek mert eddig azt hittem! Bár ha meleg akkor nem. De nem az hála isten.

4 éve

fectroll
fectroll

Látod te valahol, hogy "menyem"?????

4 éve

budai.doc

meny = daughter-in-law

4 éve

gabriellae15

De igen. A meny=daughter-in-law.

1 éve

nemkati1

daughter-in-law=son's wife

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.