A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My son's wife does not have a car, but she has a bicycle."

Fordítás:A fiam feleségének nincs autója, de van egy kerékpárja.

0
4 éve

23 hozzászólás


FerencBdi1

Na ilyesmi nondatból kellene több....

7
Válasz2 éve

M21-

Én ezt írtam: "az én fiam feleségének nincs egy autója, de neki van egy kerékpárja" nem fogadta el.

6
Válasz4 éve

nkirsz85

Nekem is ugyanezt... :/

0
Válasz2 éve

AdamLorinc3
AdamLorinc3

Kezdő Angolosoknak minek dobtok be ilyen mondatokat? Esélytelen jól beírni.

4
Válasz3 éve

GyarmatiGyuri

Ezt nem fogadta el a rendszer: "a fiam feleségének nincs autója, hanem kerékpárja van"

3
Válasz3 éve

BalzsKtai

Szia, duo. Nem kaptam behelyettesítendő szövegládát és be volt írva a válasz. Helyes lett.

3
Válasz10 hónapja

Feri980

Nekem a következőt nem fogadta el: A fiam feleségének nincs egy autója de van kerékpárja. Mivel nekem mondatkirakós feladat volt ezért csak egyszer tudtam használni az "egy" szót.

2
Válasz2 éve

Mon259640

Nem értem,hogy miért ad feladatnak olyat amiben mèg van legalabb 2 új szó..Most vele tanulok vagy nem?

2
Válasz4 hónapja

blondieangel91

Nekem elfogadta azt is, hogy "A menyemnek nincs autója, de van biciklije"

1
Válasz2 éve

VikyHervay

Miér nem does not have got a car, illetve has got a bycicle?

0
Válasz4 éve

AttilaHerc

A "does not have got" semmiképpen nem jó. Vagy "does not have" vagy "has not (hasn't) got". Te kettő szerkezetet vontál össze.

6
Válasz3 éve

johalasz46

Máshová raktam az y-t ! Ezért nem fogadta el! BICYCLE I Igy kellett volna...

0
Válasz8 hónapja

ZsoltKovcs11

Mert a program amerikai angolt tanít és ott gyakoribb a have/has. Szerintem

-1
Válasz3 éve

BEeeSTia

Ezt írtam és jó volt: "A fiam feleségének nincs kocsija, de van biciklije."

0
Válasz3 éve

Andrea869900

Miért nem has? A fiam felesége, tehát őróla van szó.

0
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

Mert ott a "do" vette fel az "-s" ragot = "does"

4
Válasz2 éve

bela0830

My son's wife hasn't a car, but she has a bicycle.????

0
Válasz2 éve

Sztankay54

"A fiam feleségének nincs egy autója,de van egy kerékpárja."Ezt nem fogadta el a DUO csak azt találta hibának,hogy oda tettem az "egy" határozatlan névelőt az autó elé holott nem tudhatom ,hogy milyen autóról van szó.

0
Válasz1 éve

DnielJuhsz1

Az én fiam feleségének nincs kocsija, de van egy kerékpárja

........ no comment

-2
Válasz3 éve

easy_123

A fiam felesége az nem a menyem? Nagyon hülye lehetek mert eddig azt hittem! Bár ha meleg akkor nem. De nem az hála isten.

-5
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Látod te valahol, hogy "menyem"?????

2
Válasz4 éve

budai.doc

meny = daughter-in-law

1
Válasz4 éve

gabriellae15

De igen. A meny=daughter-in-law.

1
Válasz1 éve