"She has assumed I was happy."

Traducere:Ea a presupus că eu sunt fericit.

acum 4 ani

23 de comentarii


ILIEJUCATORU

Desi nu sunt Domnul Admin am sa incerc sa va impartasesc din ce am invatat cu prvire la acest subiect: Este o regula care se chiama: "Corespondenta timpurilor". Conform acesteia, daca in propozitia principala verbul este la trecut ("she has assumed"), in propozitia subordonata, verbul, care in limba romana este la prezent, va fi tot la trecut, adica: "I was happy" Sa luam un alt exemplu: Propozitia: "He is tired" (cu verbul la prezent), in pozitie de subordonare fata de propozitia principala: "He said", (cu verbul la trecut), va deveni : "He was tired". Deci fraza: "He said that he was tired" se traduce: "El a spus ca este obosit". Sper sa fi reusit sa ma fac inteles !

acum 4 ani

gabituc

Atunci cum spui ”Ea a presupus că eu am fost fericit” ?

acum 3 ani

Geo0896
Geo0896

she has assumed i have been happy ?

acum 2 ani

ami111222

Nu sunt chiar sigură, dar cred că e vorba de ceva incert, nesigur, o posibilă irealitate și atunci când ea apresupnea eu eram fericit

acum 2 ani

giulypercy

De ce WAS se traduce SUNT? Varianta corecta nu e eram sau fost?

acum 4 ani

sabin.ivan21

si eu optez pentru acest raspuns. De ce nu s-ar traduce ”ea a presupus că eu am fost fericit” ambele accțiuni au loc in trecut. Ori nu poti presupune ceva in trecut prin a arata ceva ce se intampla in prezent. Poate ma insel eu....

acum 1 an

ioan-54

Asta ma tot intreb si eu si nu ne spune nimeni...

acum 4 ani

danut_h

Imperfect - când Past Tense exprimă o acţiune repetată în trecut, de obicei însoţită de adverbe de frecvenţă:
În propoziţii subordonate, prin : a) prezent, în vorbirea indirectă (după un verb la trecut); He told me he was ill. Mi-a spus că este bolnav. b) viitor, în propoziţiile temporale, când verbul din principală este la un timp trecut; He said he would bring me the book when he came to my place. Mi-a spus că-mi va aduce cartea când mă va vizita

acum 3 ani

So_Z.
So_Z.

Ea a presupus că eu AM FOST fericit.

acum 1 an

mihaela649554

ea a presupus ca eu am fost fericit

i was-am fost

acum 1 an

giulypercy

Probabil au gresit...

acum 4 ani

dani.bulai

Aceeaşi întrebare o am şi eu.

acum 4 ani

Mariabclever

Asta voiam s scriu si eu! Nimeni nu baga in seama?!

acum 4 ani

UrsulMag
UrsulMag

Salut! Într-adevăr , i was = am fost, Eu am raportat problema, încercați și voi poate așa o să schimbe Domnul admin . Vorba aceea ''unde's mulți puterea crește'' Muțumesc!

acum 4 ani

corsicanul

"Eu sunt"?

acum 3 ani

DanDracea
DanDracea

has assumed nu e a asumat?

acum 3 ani

mirceagaf

Cine traduce pentru clarificare:Ea a spus ca eu am fost fericit

acum 3 ani

mircea.com

Cursantii explica-fiecare dupa cum se pricepe, admin nimic !?

acum 2 ani

radu.barbu1980

I was = Eu sunt ?

acum 1 an

MinodoraCo1

Propozitia nu e corecta. Daca se foloseste pr. perf. in pr. principala (have/has assumed) in pr. secundara nu se foloseste tr. simplu (was/were) ci se foloseste pr. simplu (am/are/is). Corect era "I assumed I was happy" sau "I has assumed I am happy". Exemple folosite mai des de aplicatia Duolingo: "I thought I was happy", I thought you were a doctor".

acum 1 an

MinodoraCo1

Foarte buna explicatia lui danut_h.

acum 1 an

Viorel134051

De ce was in propozitia/She has assumed I was happy este la prezent. Was este la trecut din cate stiu eu WAS/ERAM

cu 10 luni în urmă

Sofia511139

Ea a presupus ca eu am fost fericit.

acum 4 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.