1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kaplumbağa."

"O bir kaplumbağa."

Çeviri:It is a turtle.

May 18, 2014

35 Yorum


34mlk

He o demek yAa it nee


Ege345Ergu

İt cansız olanlar için he erkekler için o demek she kızlar için o demek


MadamPirate

He: o (erkek) She: o (bayan) It: o (cansız nesne ve hayvan)


berre26

Açiklayici oldu teşekkurler


Efecan588511

Malmisin he erkeklerde kulanilan o !


Bety_Asly

It kelimesi O anlamını taşır.
Fakat It kelimesini cansızlar ve hayvanlar için kullanırız.


serdogan58

İt de o demek ama hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır


Hzr488055

"İt" de 'o' demek ama sadece hayvanlar ve cansız nesneler için kullanılır


MehmetAli110512

Abi ikiside O oluyo


HeroicMove

is niye kullanıyoruz


Bety_Asly

İs bir ektir S takısı gibi. Are ve is kelimelerinin türkçe karşılığı yoktur.


talha803649

It is turtle olmuyomu ?


ilek565585

Eğer oyle dersen belirli olmayan bir kaplumbağadan bahsetmiş olursun ama cümlede oyle demiyor


aleyna942801

Ama doğru o bir kelimesi cok onemli cümle bozuk oluyor.


vvvxcbn

It , cansız varlıklar için ve hayvanlar için "o" tanımıdır


HeavenRocky

ıt is a turtle yaptım kabul etmedı that is a turtle mış dogrusu that ne anlama geliyordu biri hatırlatabilirmi


Lena716559

Yanlis okudu. Galiba


FatimeLill

Cunleyi 'he is a turtle yazdim' diyoki yanlis 'he is a 1 turtle' olmasi lazim ?????


yeldosko

It is A tutrle (neden a harfi geliyo


vvvxcbn

"a" bir anlamında @yeldosko


KenanT.

Neden is kullanılıyor. Yani it a turtle neden olmuyor. Yada hangi durumlarda is am are kullanılıyor.


Lena716559

İs HE SHE İT de Are YOU WE THEY de Am I da kullanilir ve is tekillerde are cogullarda kullanilir anladin mi


rabia214519

Ay sabrım ya 'bir' kelimesini yazmıyorum yanlış diyo.


ferhat.89

Teşekkürler Ninja Kaplumbağlar. Thanks ninja turtles :D


Dodokuu7

It is a tortoise yazdım kabul etti.


Dodokuu7

Adı Dodo kuşu7


Lena716559

Kisaca it cansiz veya hayvan he erkek icin she kiz için ....


Meliss594

Ama it bazen hem erkeklere hem de kızlara geciyor


cengizucar1

Tamam TEŞEKKÜRLER


medine499212

Ya o he dir it ne amk yaq dogru yapiyoz yanlış diyonuz yeter kalp gitto yuzunuzden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.