1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kaplumbağa."

"O bir kaplumbağa."

Çeviri:It is a turtle.

May 18, 2014

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

34mlk

He o demek yAa it nee

November 22, 2014

Ege345Ergu

İt cansız olanlar için he erkekler için o demek she kızlar için o demek

November 24, 2014

DeryaDeniz57874

Nasil cansiz olanlar için ıt is turtle oldu benim secenek kaplumbaga cansiz mi yani

April 26, 2017

hotbutmess

İt hayvanlar icin kullanilir ;)

June 22, 2019

AnatolianPars

İt insanlar içinde kullanılır. Eğer bir arkadaşını uzaktan tanırsan it is him dersin

March 7, 2015

abgunes

Benim arkadaşlarımın çoğu it

September 13, 2017

berre26

Hahaha

December 3, 2018

fatmanur829247

Evet iste

June 5, 2017

MadamPirate

He: o (erkek) She: o (bayan) It: o (cansız nesne ve hayvan)

January 27, 2015

berre26

Açiklayici oldu teşekkurler

December 3, 2018

Efecan588511

Malmisin he erkeklerde kulanilan o !

October 29, 2015

serdogan58

İt de o demek ama hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır

February 1, 2015

HeroicMove

is niye kullanıyoruz

November 6, 2016

Tayfun.26

It's a turtle = it is a turtle hangisi kolayınıza gelirse ikisinide kabul ediyor.

January 15, 2015

aleyna942801

Ama doğru o bir kelimesi cok onemli cümle bozuk oluyor.

March 15, 2017

seyitmehme7

Cansizlar it

May 1, 2016

HeavenRocky

ıt is a turtle yaptım kabul etmedı that is a turtle mış dogrusu that ne anlama geliyordu biri hatırlatabilirmi

July 27, 2016

FatimeLill

Cunleyi 'he is a turtle yazdim' diyoki yanlis 'he is a 1 turtle' olmasi lazim ?????

September 6, 2016

talha803649

It is turtle olmuyomu ?

September 10, 2016

yeldosko

It is A tutrle (neden a harfi geliyo

February 1, 2017

KenanT.

Neden is kullanılıyor. Yani it a turtle neden olmuyor. Yada hangi durumlarda is am are kullanılıyor.

February 17, 2017

rabia214519

Ay sabrım ya 'bir' kelimesini yazmıyorum yanlış diyo.

March 8, 2017

Muhammet717959

is neden kullanilir ?

September 18, 2017

ferhat.89

Teşekkürler Ninja Kaplumbağlar. Thanks ninja turtles :D

July 24, 2018

Dodokuu7

It is a tortoise yazdım kabul etti.

April 25, 2019

Dodokuu7

Adı Dodo kuşu7

April 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.