1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like dogs, but my sister l…

"I like dogs, but my sister likes cats."

Fordítás:Én a kutyákat szeretem, de a nővérem a macskákat szereti.

May 18, 2014

3 hozzászólás


Minnike

Nem hianyzik akkor a 'the'? Mert akkor helyes a forditas, de igy nem szerintem.


Maminti.

Nem hiányzik... Az angol nyelvben, ha nem egy meghatározott dologról, csoportról beszélünk, hanem általánosságban, akkor nem szabad névelőt használni.


budai.doc

Megszámlálható dolgok esetén határozatlan névelő használható a többesszám helyett: "a dog". Határozott névelő viszont tényleg nem lehet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.