A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like dogs, but my sister likes cats."

Fordítás:Én a kutyákat szeretem, de a nővérem a macskákat szereti.

4 éve

3 hozzászólás


Minnike

Nem hianyzik akkor a 'the'? Mert akkor helyes a forditas, de igy nem szerintem.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Nem hiányzik... Az angol nyelvben, ha nem egy meghatározott dologról, csoportról beszélünk, hanem általánosságban, akkor nem szabad névelőt használni.

4 éve

budai.doc

Megszámlálható dolgok esetén határozatlan névelő használható a többesszám helyett: "a dog". Határozott névelő viszont tényleg nem lehet.

4 éve