1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This does not count."

"This does not count."

Fordítás:Ez nem számít.

January 20, 2019

4 hozzászólás


Mikls407471

What is the difference between "This is not count" and "This does not count"


SzkelyImre3

Miért nem jó a This does not matter?


PterBrdos

Már elnézést de sürgősen javítsák ezt, mert nem does-t, hanem they-t mond a felvételen


kogu4

A hibàt a “zászlóval” vagy ezen a linken tudod bejelenteni: https://support.duolingo.com/hc/hu/requests/new

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.