"I hope to build a new computer next year."

Vertaling:Ik hoop volgend jaar een nieuwe computer te bouwen.

May 18, 2014

5 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


OcampoP

Waarom TE BOUWEN?


Johnni0

ik hoop te bouwen: er is een "te" nodig om de werkwoorden te verbinden.

Ik hoop te spelen

ik durf te roepen

ik zit te typen


Nelson994180

Ik hoop om volgend jaar een nieuwe computer te bouwen. Waarom mag er geen om gezet worden?


marissa514006

Vreemde vertaling


ChantalSte974088

Heel raar hij duidt dit aan als fout terwijl ik juist hetzelfde heb ingetypt

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.