"The cat eats its food."

Traducere:Pisica mănâncă mâncarea ei.

acum 4 ani

19 comentarii


natalya.ca2

am scris : Pisica mănâncă hrana sa. mi-a dat greașeală! dar „food” are și sensul de „hrană” , atunci de ce varianta corectă e : Pisica mănâncă mâncarea sa ? :) poate fi doar și hrană!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am adăugat.
Pentru traduceri lipsă sau greșite, nu uita să folosești butonul de raport. Mersi!

acum 4 ani

LoredanaSu3

"Pisica isi mananca mancarea" si nu mai avem nici "ei" nici "lui" :)))

acum 3 ani

E.Ib

E gresit its trebuia sa fie it's cred...

acum 3 ani

RusRaul

Si e are "pisica mananca mancarea lui"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Substantivul ”pisica” e feminin, de aceea folosim ”mâncarea ei”.
Dacă era ”câine”, era masculin și ziceam ”mâncarea lui”.

acum 4 ani

Dumitru_Mihaela

acum are sens ...

acum 3 ani

Stefan3793

Offffffffffffffffffffffffffff! ! ! ! ! ! ! ! ! !

acum 1 an

Tanea897148

Eu am pus The cat eats it's food si a spus ca e gresit si ca trebuue Tge cat eats its food

Ce diferenta are???

acum 1 an

Cristian.Ilescu

Am raportat ca variantă posibilă și "Motanul mănîncă mâncarea sa/lui" . Pt că nu se concretizează genul animalului!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Peste tot în curs singura traducere acceptată pentru ”cat” este ”pisică”, aceasta este traducerea din dicționar, nu apare ”motan”.
În sens invers, ”motan” s-ar zice ”tom cat”, dar nu intrăm în astfel de diferențieri.

Se scrie ”mănâncă”, nu ”mănîncă”.

acum 4 ani

Cristian.Ilescu

Ok sunt de acord cu faptul că la traducerea din engleză în română, motan nu există. Însă în DEX cuvîntul motan există! http://dexonline.ro/definitie/motan Din cele spuse rezultă că trebuie să lucrez doar dacă cu dicționarul lîngă mine nu și cu propriile forțe și cunoștințe, ceia ce este prostesc, cred eu. :) P.S. Scriu "â" doar în cuvintele ce au ca rădăcină "român", în țara în care mă aflu, din considerentul dialectului, utilizat și de autoritățile publice inclusiv, la scrierea celorlalte cuvinte pot folosi cu aceleași drepturi "â" și "î".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu m-am referit că nu există cuvântul ”motan” în dicționarul român, m-am referit că nu apare în cele EN->RO ca traducere pentru cuvântul ”cat”.
Și nu trebuie să stai cu dicționarele lângă tine. Dacă iei la rând capitolele din arbore, lecție cu lecție, de fiecare dată când este predat/introdus un cuvânt nou (îți apare cu portocaliu) treci mouse-ul peste el și vezi traducerile date ca indiciu. Acelea sunt cele care se folosesc în curs. Și indiciile poți să le vezi oricând în timpul lecțiilor, nu doar atunci când apare cuvântul.

acum 4 ani

BriceacEugeniu

tin mouse-ul si apare "mancarea lui"

acum 4 ani

MadalinaCris

Mi se pare o prostie sa nu mearga si "pisica a mancat mancarea lui" doar e its .

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Verbul este la prezent, deci nu ai cum să ai ”a mâncat”.
Și la cine zici să se refere acel ”lui”?

acum 4 ani

klauss77

Cred ca ar fi mers si "mancarea lui" referindu-ne la mancarea ce urma sa o manance un barbat.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”its” se poate referi doar la un animal, nu la un bărbat

acum 4 ani

klauss77

bine atunci referindune la mancarea ce urma sa o manance un rinocer

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.