1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He needs to get the document…

"He needs to get the document."

Çeviri:Onun belgeyi alması lazım.

May 18, 2014

20 Yorum


GokhanCK

Evrak neden olmuyor?

June 23, 2014

gokselozdemir

evet kelimenin anlamında evrak var ama cevap olarak kabul etmiyor. Sizde raporlayın lütfen.

November 15, 2015

Sema546049

olması gerekir, evrak-döküman-belge aynı anlamı taşıyor

December 3, 2015

theMan07

Onun belgeyi alması gerekir neden olmadı

December 17, 2014

gp1864

Gerekir'in neden kabul edilmediğini açıklayacak kimse yokmu?

April 17, 2015

xdurmazx

Onun evragi almaya ihtiyacı var neden olmuyor?

February 12, 2015

omaromaro

Onun evragi almasi gerek :-) yapmayin.. bu kadarda olmaz :-)

March 3, 2015

ethemoguz

diger sorularda document evrak diye tercüme ediyordu!!

September 11, 2015

niceelif

Onun dökümanı alması gerekir olmadi.

May 18, 2014

kablll

Burada Should kullansak olmaz mı?

June 5, 2014

ErtugrulAcar

gerekir /gerektir gerekir neden olmuyo

February 6, 2015

sserkansari

"Dökümanı alması gerekir" olmadı.

March 11, 2015

ibrammmto

evet raporlamak gerekir

November 15, 2016

devranb

dakimint? ilginç. ben telafuzu hep yanlış öğrenmisim

July 22, 2015

ilknur10489

Niye" take degilde"get kullanildi

November 14, 2017

yyildirim02

Cunku take genelde bir eylem ile bir seyi almak. Uzanarak almaak veya el koyarak almak. Get ise gonderilen bir seyi almak. Mesaj almak bir baskasinin vermesiyle alinan odul vb. Pasif alimlar icin kullnilir.

February 25, 2019

osmandede3

(Onun dokümanı alması gerektir). cevabı da nedir. gerektir=gayedir=amaçtır gibi bir şey olmuş.
Onun dokümanı alması gerekir. nesi yanlış.

April 22, 2018

LeylaHacer

"Onun evrağı alması gerekli" de kabul edilmeli

June 30, 2018

AsumanKURU

Onun belgeyi alması gerekiyor .Neden yanlış

October 28, 2018

sonterekeme

Onun belgeyi alması gerekli. Why not

December 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.