1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He needs to get the document…

"He needs to get the document."

Çeviri:Onun belgeyi alması lazım.

May 18, 2014

21 Yorum


GokhanCK

Evrak neden olmuyor?


gokselozdemir

evet kelimenin anlamında evrak var ama cevap olarak kabul etmiyor. Sizde raporlayın lütfen.


Sema546049

olması gerekir, evrak-döküman-belge aynı anlamı taşıyor


theMan07

Onun belgeyi alması gerekir neden olmadı


gp1864

Gerekir'in neden kabul edilmediğini açıklayacak kimse yokmu?


xdurmazx

Onun evragi almaya ihtiyacı var neden olmuyor?


omaromaro

Onun evragi almasi gerek :-) yapmayin.. bu kadarda olmaz :-)


ilknur10489

Niye" take degilde"get kullanildi


yyildirim02

Cunku take genelde bir eylem ile bir seyi almak. Uzanarak almaak veya el koyarak almak. Get ise gonderilen bir seyi almak. Mesaj almak bir baskasinin vermesiyle alinan odul vb. Pasif alimlar icin kullnilir.


ethemoguz

diger sorularda document evrak diye tercüme ediyordu!!


niceelif

Onun dökümanı alması gerekir olmadi.


kablll

Burada Should kullansak olmaz mı?


ErtugrulAcar

gerekir /gerektir gerekir neden olmuyo


sserkansari

"Dökümanı alması gerekir" olmadı.


ibrammmto

evet raporlamak gerekir


osmandede3

(Onun dokümanı alması gerektir). cevabı da nedir. gerektir=gayedir=amaçtır gibi bir şey olmuş.
Onun dokümanı alması gerekir. nesi yanlış.


LeylaHacer

"Onun evrağı alması gerekli" de kabul edilmeli


AsumanKURU

Onun belgeyi alması gerekiyor .Neden yanlış


sonterekeme

Onun belgeyi alması gerekli. Why not


Hseyin659637

Onun belgeyi almaya ihtiyacı var NİYE olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.