"She reads a book."

Traducere:Ea citește o carte.

May 18, 2014

9 comentarii


luigi.mihai

De ce reads si nu read? Multumesc

September 1, 2014

fantomitzah

La prezent, la persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read

September 1, 2014

ErikaStana1

Pentru ca la persoana atreia singular he she it se pune "s"

January 26, 2016

SaraIoanaCrisan

Da findca exista engleza americana si engleza britanica.

September 3, 2015

Kary444

Adyspeed,chiar este in Anglia engleza diferita?

August 3, 2016

SandaAlexa4

Da iecsistă

November 11, 2017

alina115563

Expert-fantomitzah nu se pune mereu ,,s,, multumesc

June 7, 2016

Kary444

LoL Gaming Romania,lasa degetul apasat pe ,,s'' si iti vor aparea ,,ş ß § ś š''. Trebuie doar sa alegi. Cu placere.

August 3, 2016

PorkolabIb

Engleza ce invatam noi ,de care este? Americana sau britanica? Ms

January 4, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.