1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She reads a book."

"She reads a book."

Traducere:Ea citește o carte.

May 18, 2014

12 comentarii


luigi.mihai

De ce reads si nu read? Multumesc


fantomitzah

La prezent, la persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read


ErikaStana1

Pentru ca la persoana atreia singular he she it se pune "s"


SaraIoanaCrisan

Da findca exista engleza americana si engleza britanica.


Kary444

Adyspeed,chiar este in Anglia engleza diferita?


Kary444

LoL Gaming Romania,lasa degetul apasat pe ,,s'' si iti vor aparea ,,ş ß § ś š''. Trebuie doar sa alegi. Cu placere.


alina115563

Expert-fantomitzah nu se pune mereu ,,s,, multumesc


PorkolabIb

Engleza ce invatam noi ,de care este? Americana sau britanica? Ms

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.