Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She reads a book."

Traducere:Ea citește o carte.

acum 4 ani

8 comentarii


luigi.mihai

De ce reads si nu read? Multumesc

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent, la persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read

acum 4 ani

ErikaStana1

Pentru ca la persoana atreia singular he she it se pune "s"

acum 2 ani

Sara356676

Da findca exista engleza americana si engleza britanica.

acum 3 ani

Kary444

Adyspeed,chiar este in Anglia engleza diferita?

acum 2 ani

SandaAlexa4

Da iecsistă

cu 10 luni în urmă

alina115563

Expert-fantomitzah nu se pune mereu ,,s,, multumesc

acum 2 ani

Kary444

LoL Gaming Romania,lasa degetul apasat pe ,,s'' si iti vor aparea ,,ş ß § ś š''. Trebuie doar sa alegi. Cu placere.

acum 2 ani