"What he had written was true."

Çeviri:Onun yazmış oldukları doğruydu.

4 yıl önce

17 Yorum


hobim

What 'ın katkısını anlamadım...

4 yıl önce

filizuckun

iyelik zamirlerini yani bir üstteki bölümü iyice çalışın.

4 yıl önce

Alihaydard

O ne yazmissa dogruydu dedim kabul etmedi

4 yıl önce

bacio_
bacio_

Tam tercümesi "O ne yazdiysa doğruydu".

1 yıl önce

son.sav
son.sav

O ne yazdıysa gerçekti... Neden kabul edilmez ki?

3 yıl önce

metalurjistsks

Coğul anlamı nereden geliyirda yazdiklari diyor

2 yıl önce

rikimartin2

Bu soru değil mi

1 yıl önce

hodoras
hodoras

"Onun yazdıkları doğruymuş" olmalı çevirisi ama "doğruydu" derseniz ancak kabul ediyor. Yani -had written yerine -have written denmiş gibi.

1 yıl önce

son.sav
son.sav

Was olmasaydı dediğiniz doğru kabul edilebilirdi...

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Doğru was ı düşününce. Teşekkürler.

1 yıl önce

ZAFERGREN

Ne yazdiysa dogruydu.. Kabul etti sistem :)

1 yıl önce

BahadirKaya90

"O ne yazdıysa doğruydu" cümlesi 1. Orijinal ve doğru çeviridir.

1 yıl önce

TcErcanGli

Soru cumlesi gibi

11 ay önce

ArmenArali1

"O ne yazdıysa/yaptıysa/söylediyse doğrudur." Alıştırmalara bu anlamlarda cümlelerin eklenmesini istiyorum. Dinleme ve çevirilerde güzel olur.

10 ay önce

ArmenArali1

"O ne yazdıysa doğruydu." cümlesi ingilizce nasıl kurulur acaba?

10 ay önce

WatchAndLearn

relative clauses

5 ay önce

MagfiretDe

What'i nereye koyacagiz, bilemedim. Sizin verdiginiz dogruyu yaziyorum.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.