"What he had written was true."

Çeviri:Onun yazmış oldukları doğruydu.

May 18, 2014

20 Yorum


hobim

What 'ın katkısını anlamadım...

May 18, 2014

filizuckun

iyelik zamirlerini yani bir üstteki bölümü iyice çalışın.


tesla02

Guzel bir ornek olmuş


Alihaydard

O ne yazmissa dogruydu dedim kabul etmedi


bacio_

Tam tercümesi "O ne yazdiysa doğruydu".


ZAFERGREN

Ne yazdiysa dogruydu.. Kabul etti sistem :)


BahadirKaya90

"O ne yazdıysa doğruydu" cümlesi 1. Orijinal ve doğru çeviridir.


ArmenArali1

"O ne yazdıysa/yaptıysa/söylediyse doğrudur." Alıştırmalara bu anlamlarda cümlelerin eklenmesini istiyorum. Dinleme ve çevirilerde güzel olur.


son.sav

O ne yazdıysa gerçekti... Neden kabul edilmez ki?


metalurjistsks

Coğul anlamı nereden geliyirda yazdiklari diyor


TcErcanGli

Soru cumlesi gibi


ArmenArali1

"O ne yazdıysa doğruydu." cümlesi ingilizce nasıl kurulur acaba?


MagfiretDe

What'i nereye koyacagiz, bilemedim. Sizin verdiginiz dogruyu yaziyorum.


cansuakca23

Arkadaslar cumle soru cumlesibdegil mi what var nasil ayirt edecegiz ?


ismail629073

? Bu işaretten ayırt edeceğiz


Hakan950013

O ne yazmışsa doğrudur, dedim kabul etmedi..?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.