Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What he had written was true."

Çeviri:Onun yazmış oldukları doğruydu.

4 yıl önce

16 Yorum


hobim

What 'ın katkısını anlamadım...

4 yıl önce

filizuckun

iyelik zamirlerini yani bir üstteki bölümü iyice çalışın.

4 yıl önce

Alihaydard

O ne yazmissa dogruydu dedim kabul etmedi

4 yıl önce

bacio_
bacio_

Tam tercümesi "O ne yazdiysa doğruydu".

1 yıl önce

son.sav
son.sav

O ne yazdıysa gerçekti... Neden kabul edilmez ki?

3 yıl önce

metalurjistsks

Coğul anlamı nereden geliyirda yazdiklari diyor

2 yıl önce

rikimartin2

Bu soru değil mi

1 yıl önce

hodoras
hodoras

"Onun yazdıkları doğruymuş" olmalı çevirisi ama "doğruydu" derseniz ancak kabul ediyor. Yani -had written yerine -have written denmiş gibi.

1 yıl önce

son.sav
son.sav

Was olmasaydı dediğiniz doğru kabul edilebilirdi...

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Doğru was ı düşününce. Teşekkürler.

1 yıl önce

ZAFERGREN

Ne yazdiysa dogruydu.. Kabul etti sistem :)

1 yıl önce

BahadirKaya90

"O ne yazdıysa doğruydu" cümlesi 1. Orijinal ve doğru çeviridir.

1 yıl önce

TcErcanGli

Soru cumlesi gibi

9 ay önce

ArmenArali1

"O ne yazdıysa/yaptıysa/söylediyse doğrudur." Alıştırmalara bu anlamlarda cümlelerin eklenmesini istiyorum. Dinleme ve çevirilerde güzel olur.

8 ay önce

ArmenArali1

"O ne yazdıysa doğruydu." cümlesi ingilizce nasıl kurulur acaba?

8 ay önce

WatchAndLearn

relative clauses

3 ay önce