"Mam buty."

Tłumaczenie:I have shoes.

4 lata temu

27 komentarzy


IgorGora

Dla czego nie zalicza z a

3 lata temu

jozef.wisinski

A/an stosuje się w liczbie pojedynczej (a shoe - but), a tutaj jest liczba mnoga (shoes - buty). Miłego dnia :)

3 lata temu

kika875962

A -współgłoska an samogłowska ciocia tłułmaczyła

3 lata temu

Wierchowik

no iz tym to ja akurat się zgadzam

2 lata temu

marcel386135

Nie wiem

2 lata temu

kuba576429

A ja skarpety

2 lata temu

KubaBierna3

I have a messi! I have pepe! Uhm! Pepsi!

2 lata temu

acmesmp.gd

I have Caryca! I have Poniatowski! Uhm! Pierwszy rozbiór Polski

1 rok temu

KubaBierna3

Jacek

2 lata temu

marysia192386

Czemu mi sie źle nacisnęło

1 rok temu

OLIWCIAAA

I have got shoes Have got shoes Czy to to samo ?

3 lata temu

xmoniczkax.567

To drugie jest niepoprawne. Zawsze musisz wstawić ''I, you, she, he itp.'' po prostu osobę. Bo inaczej nie wiadomo o kogo chodzi.Czy to mam być ja, ty, on, oni, itp. Rozumiesz? Pozdrawiam:)

3 lata temu

Ruuciaq

Moja babcia mieszkała 20 lat w ameryce i mówiła, że nie mówią poprawnie. :/

3 lata temu

Nama007

To prawda. Tylko czy jest sens uczyc sie ich niepoprawnej ulicznej (nie przeklinania) mowy a w przypadku napisania czy przeczytania listu byc analfabeta.

3 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Czasami I pomija się w mowie potocznej. Wtedy mogłoby być Have got shoes.

3 lata temu

MartaM243025

Dlaczego nie zrobili got? I have shoes? Powinno być I have got a shoes. Zgłaszam.

2 lata temu

gucio11

dlaczego to nie zalicza z a

3 lata temu

raili2005

Poniewarz shoes (buty) to liczba mnoga a "a" użwamy w liczbie pojedyńczej

3 lata temu

wiktoria170506

Aha

2 lata temu

Lola666

A mogło być boots ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Boots buty ponad kostkę, więc to nie to samo co shoes.

4 lata temu

KrzysztofB830814

Mogło by być tez i have a shoes bo to liczba pojedyncza i buty są policzalne

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Buty są policzalne, ale są w tym zdaniu w liczbie mnogiej (mam buty, a nie mam buta), więc nie może być a.

4 lata temu

Ruuciaq

Racja. XD

3 lata temu

kika875962

Wow odkryłeś ameryke

3 lata temu

SpontaneousBart

Też właśnie sie tym załatwiłem

4 lata temu

marysia192386

No sper

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.