"Ben meseleyle ilgili hiçbir şey söylemedim."

Çeviri:I said nothing about the matter.

May 18, 2014

10 Yorum


alialper

i did not say nothing about the matter yanlış mı

May 18, 2014

Selcen_Ozturk

evet hem "not" hem "nothing" kullanamazsın aynı cümlede.

May 18, 2014

esinpein0

Ben de- I did not say about anything- demiştim olmadı,not ile anything de mi olmaz

November 6, 2017

DrJava

Didnt said anything ya da did said nothing

December 16, 2014

receptoklu

tell ile kuramazmiyiz cumleyi

November 21, 2014

ramazanKil

olumsuzlar "did not" ile yapılmıyormuydu

April 22, 2017

RafetUyuka

matter ya da issue yerine case kullanimi yanlis mi?

August 27, 2014

Nicklaus16

mesele olarak problem kelimesini kullandım ancak kabul görmedi, kelime anlamı olarak mesele anlamına da geliyor.

March 17, 2015

yazcumut

I told nothing about the matter

September 21, 2015

ilhanDoan1

Aynisini yazdim kabul etmeli.

April 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.