Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben meseleyle ilgili hiçbir şey söylemedim."

Çeviri:I said nothing about the matter.

4 yıl önce

9 Yorum


alialper

i did not say nothing about the matter yanlış mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet hem "not" hem "nothing" kullanamazsın aynı cümlede.

4 yıl önce

esinpein0

Ben de- I did not say about anything- demiştim olmadı,not ile anything de mi olmaz

9 ay önce

DrJava
DrJava

Didnt said anything ya da did said nothing

3 yıl önce

receptoklu

tell ile kuramazmiyiz cumleyi

3 yıl önce

ramazanKil

olumsuzlar "did not" ile yapılmıyormuydu

1 yıl önce

RafetUyuka

matter ya da issue yerine case kullanimi yanlis mi?

3 yıl önce

Nicklaus16

mesele olarak problem kelimesini kullandım ancak kabul görmedi, kelime anlamı olarak mesele anlamına da geliyor.

3 yıl önce

yazcumut

I told nothing about the matter

2 yıl önce