1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben meseleyle ilgili hiçbir …

"Ben meseleyle ilgili hiçbir şey söylemedim."

Çeviri:I said nothing about the matter.

May 18, 2014

14 Yorum


alialper

i did not say nothing about the matter yanlış mı


Selcen_Ozturk

evet hem "not" hem "nothing" kullanamazsın aynı cümlede.


esinpein0

Ben de- I did not say about anything- demiştim olmadı,not ile anything de mi olmaz


DrJava

Didnt said anything ya da did said nothing


receptoklu

tell ile kuramazmiyiz cumleyi


yazcumut

I told nothing about the matter


ilhanDoan1

Aynisini yazdim kabul etmeli.


ramazanKil

olumsuzlar "did not" ile yapılmıyormuydu


RafetUyuka

matter ya da issue yerine case kullanimi yanlis mi?


Nicklaus16

mesele olarak problem kelimesini kullandım ancak kabul görmedi, kelime anlamı olarak mesele anlamına da geliyor.


melek718946

I did not tell anything about this matter neden yanlis


LEVENT218420

I said anything about the matter. Kabul edilmedi, anything ile nothing aynı değilmi. Sadece nothing kulanılınca mı olumsuz yardımcı fiiller kullanılmıyor acaba?


hayatbiralem

"I did not say anything about the argument." yanlış bir çeviri mi?


GLAY546417

Mucevherleri nasil kullaniyoruz bilemedim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.