"I see."

Çeviri:Ben görüyorum.

May 18, 2014

5 Yorum
Tartışma kilitli.

Konu önem sırasına göre

MuRaTR

ben görürüm neden olmuyor geniş zaman değil mi normalde ben görüyorum şimdiki zaman oluyor.

September 7, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (görürüm) hem şimdiki (görüyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

"görürüm" zaten kabul ettiğimiz bir cevap.

"seeing someone" : biriyle çıkmak

June 1, 2015

Ruthlesss.

Anladım olmaz mıydı :D

July 10, 2014

Selcen_Ozturk

bu şekilde mecazi anlamda da kullanılır ve kabul edilen bir cevap

June 1, 2015

ElTurco85

Iki anlamda da kullaniyor konusmanin gidisatina gore farklilik kazaniyor

July 20, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.