Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben de aynısını farzetmiştim."

Çeviri:I had assumed the same.

4 yıl önce

5 Yorum


hobim

I had assumed the same too.Böyle yazmıştım, doğru kabul etti. too olmadan da doğruysa eğer, de anlamını hangi kelime veriyor ?

4 yıl önce

GONENCYAY

I had also assumed the same yazdım ve kabul edildi. Ancak alternatif olarak verilen cevapta ''de'' anlamını veren bir sözcük yok diye düşünüyorum. I had assumed the same as well de bir başka alternatif olabilir.

4 yıl önce

nimesayer61

Assume yerine suppose kullanamaz mıyız

4 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

i also had assumed the same yazdım kabul etmedi neden?

4 yıl önce

RolandA.

Devrik olduğu için. Ama anlam olarak aynı.

4 yıl önce