1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You have to increase the tim…

"You have to increase the time."

Çeviri:Zamanı artırmak zorundasınız.

May 18, 2014

7 Yorum


falcon-free

"Artirmak" degil "arttirmak " olmasi gerekmiyormu


AykutArdic72

Dogrusu artırmak yani çoğaltma anlamına geliyor ama arttırmak biriktirmek anlamına gelir.


filiz219056

Zorunda olarak cumlede ne kullanildi anlamadim


buketsevcan

Zorunda olma anlamını "have to" veriyor. Ör. You have to eat your meal. (Yemeğini yemek zorundasın.)


Aknby

You must to increase the time. Olmazmi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.