Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have to increase the time."

Çeviri:Zamanı artırmak zorundasınız.

4 yıl önce

6 Yorum


falcon-free

"Artirmak" degil "arttirmak " olmasi gerekmiyormu

3 yıl önce

cenk.erkoy

Arttırmak

1 yıl önce

filiz219056

Zorunda olarak cumlede ne kullanildi anlamadim

1 yıl önce

buketsevcan

Zorunda olma anlamını "have to" veriyor. Ör. You have to eat your meal. (Yemeğini yemek zorundasın.)

1 yıl önce

SerhatKaan

Zamanını arttırmak neden kabul edilmiyor

3 yıl önce

berrinyilmaz

"zamanı arttırmak" ne demek oluyor?

3 yıl önce