1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You have to increase the tim…

"You have to increase the time."

Çeviri:Zamanı artırmak zorundasınız.

May 18, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

falcon-free

"Artirmak" degil "arttirmak " olmasi gerekmiyormu

December 28, 2014

filiz219056

Zorunda olarak cumlede ne kullanildi anlamadim


buketsevcan

Zorunda olma anlamını "have to" veriyor. Ör. You have to eat your meal. (Yemeğini yemek zorundasın.)


AknK6

You must to increase the time. Olmazmi?


SerhatKaan

Zamanını arttırmak neden kabul edilmiyor


berrinyilmaz

"zamanı arttırmak" ne demek oluyor?


Samet966115

Zaman yerine süre'yi kullanmak arttırmak yerine uzatmak yazıldığında neden kabul edilmiyor anlamıyorum


AyhanClk

Zaman arttırılıp azaltılabilen bir kavram değildir .Pay edilebilir bir işe şu kadar zaman AYIRMALISIN azalıp çoğalma anlamındaki kullanımlar yersiz oluyor Daha çok zaman ayırmalısın ve ya Daha fazla zaman ayırmalısın çok daha doğru....


kursadgund

"Süreyi arttırmalısın." olması gerekmiyor mu?


Asafhan1

Artırmak ve arttırmak farklı anlam içerir Artırmak mevcut değerin yetmediğini ifade eder ve daha fazlasını talep etmek adına kullanılır Arttırmak ise eldeki değerin gereğinden fazla olduğu ve eldeki bu değerden bir kısmını kullanma veya harcama elinde kalsın sonraya sakla gibi bir talep için kullanılır diye düşünüyorum. İyi çalışmalar.


Hisar34

Süreyi uzatmak zorundasiniz anlaminda degil mi bu? Zamani arttirmak ne demek ki?


Crystal.man

Zaman artırmak anlamsız geliyor Zaman ayırmalısın Zaman ayırmak zorundasın da olabilir


filizuckun

"zamanı artırmak" yerine z"amanı uzatmak" türkçe için daha uygun değil mi?


LutfiSezer

"Süreyi uzatmak zorundasın(ız)"


karrman

Su tek t ile yazilan 'artirmak' kelimesinden bir kurtulalim artik. Uydur uydur, sonra da istisna diyerek dile sok. Ne guzel.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.