"You have to increase the time."

Çeviri:Zamanı artırmak zorundasınız.

4 yıl önce

17 Yorum


falcon-free

"Artirmak" degil "arttirmak " olmasi gerekmiyormu

3 yıl önce

cenk.erkoy

Arttırmak

1 yıl önce

M.alikcmn

hayır

2 yıl önce

filiz219056

Zorunda olarak cumlede ne kullanildi anlamadim

2 yıl önce

buketsevcan

Zorunda olma anlamını "have to" veriyor. Ör. You have to eat your meal. (Yemeğini yemek zorundasın.)

2 yıl önce

SerhatKaan

Zamanını arttırmak neden kabul edilmiyor

4 yıl önce

berrinyilmaz

"zamanı arttırmak" ne demek oluyor?

3 yıl önce

AyhanClk

Zaman arttırılıp azaltılabilen bir kavram değildir .Pay edilebilir bir işe şu kadar zaman AYIRMALISIN azalıp çoğalma anlamındaki kullanımlar yersiz oluyor Daha çok zaman ayırmalısın ve ya Daha fazla zaman ayırmalısın çok daha doğru....

2 yıl önce

kursadgund

"Süreyi arttırmalısın." olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

Asafhan1

Artırmak ve arttırmak farklı anlam içerir Artırmak mevcut değerin yetmediğini ifade eder ve daha fazlasını talep etmek adına kullanılır Arttırmak ise eldeki değerin gereğinden fazla olduğu ve eldeki bu değerden bir kısmını kullanma veya harcama elinde kalsın sonraya sakla gibi bir talep için kullanılır diye düşünüyorum. İyi çalışmalar.

1 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Süreyi uzatmak zorundasiniz anlaminda degil mi bu? Zamani arttirmak ne demek ki?

1 yıl önce

Crystal.man

Zaman artırmak anlamsız geliyor Zaman ayırmalısın Zaman ayırmak zorundasın da olabilir

10 ay önce

filizuckun

"zamanı artırmak" yerine z"amanı uzatmak" türkçe için daha uygun değil mi?

4 yıl önce

LutfiSezer

"Süreyi uzatmak zorundasın(ız)"

4 yıl önce

karrman
karrman

Su tek t ile yazilan 'artirmak' kelimesinden bir kurtulalim artik. Uydur uydur, sonra da istisna diyerek dile sok. Ne guzel.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.