Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I love my wife."

Çeviri:Ben karımı seviyorum.

4 yıl önce

28 Yorum


FerdiDemir

Avradımı seviyorum yazdım pişman değilim

3 yıl önce

Arzu956663

Duolingo sayesinde evlenmeden çoluk çocuğa karıştık arkadaşlar,tebrik ederim..

2 yıl önce

kenannyavu

Cursör wife kelimesinin üzerine getirildiğinde ilk anlam "ZEVCE" görünüyor. "Ben zevcemi seviyorum" cevabına YANLIŞ diyor duolingom benim :-)

4 yıl önce

sefikaze

Aynen wife kelimesinin üstüne gelince hanım da çıkıyor ama hanımımı severim deyince yanlış doğrusu karımı severim olmalı diyor. Çok kabasın duolingo çoook!

4 yıl önce

teddykilly

Karımı seviyorum deyince aklıma "seni çok seviyom tülağağay" geldi.

3 yıl önce

HikmetYildiz

Aldatmalar artinca duolingo bu ise bir el atip bilincalti mesaji yapmis. Tesekkurler duo dayi

2 yıl önce

Batuhan790544

Ben anladim ki"I love my life":)

1 yıl önce

hepimiz89

karıma aşığım olmaz mı arkadaşlar ? please

3 yıl önce

mstroublemaker

Asigim daha cok in love with ya da fallin in love olarak kullaniliyor. Böyle kullanimda genelde sevmek.

3 yıl önce

ElifSlaPol

Şimdiki zamanda söylüyo düzeltilmeli !

2 yıl önce

Metelia

Benim eşim yok o ne olacak??

2 yıl önce

MuhammedAliDemir

Ben karımı severim.!

1 yıl önce

SarpAlef0

Karıma aşığım sözcüğü de olurmu?

2 yıl önce

StellaMerlo

Love kelimesi normalde sevmek ama fall in love olarak kullanıldığında aşık olmak anlamına geliyor.

2 yıl önce

kerem553289

Ben eşime aşığım yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

seqde78

Eş,her iki cinsiyet içinde kullanılıyor ama burda "karım" dediği için (belirli bir cinsiyet,kadın) eşim kullanılmaz

2 yıl önce

Mreytemyst1

Aynısını yazdım tek Love kelimesini büyük yazdım diye kabul etmedi duolingo

2 yıl önce

Merve524998

Ben karıma aşığım ı kabul etmesi gerekiyooooo

2 yıl önce

imanaz1

Sevmek ile ağşık olma aynı değildir. İşte bunu ispatlayan bazı örnekler:Ben kardeşimi seviyorum. Senin dediğin:Ban kardeşime AĞŞIĞIM.KARDEŞLER ARASINDA AŞK OLMAZ.OLURSA BİLE MANTIKSIZ BİR CÜMLE OLUR.BAŞKA BİR CÜMLE:Ben annemi seviyorum.DEDİĞİN:Ben anneme AĞŞIĞIM.YİNE BİR CÜMLE:BEN KEDİLERİ, KÖPEKLERİ SEVİYORUM.SENİN DEDİĞİN:Ben kedileri köpeklere ağşığım.ANLADINIZ MI BENİ ŞİMDİ? UMARIM ANLAMIŞSINIZDIR:))

2 yıl önce

kemalcizik

Ben karima aşığım da ayni anlamaya geliyor ne yani amor mu yazacak yoksa aşkın başka tanimimi var.

1 yıl önce

GunayH-va

diye bilmek icin once bi wife`niz olmali :D

1 yıl önce

xNurseGirlx

Zaten karını seveceksin amk -,

1 yıl önce

OuzhanOnLi

GARIMI SEVİREM .S

10 ay önce

KrmTRED
9 ay önce

Yesil54

Karımı seviyorum aynı şey. Kabul edilmeli

9 ay önce

papara34

karımı seviyorum dedim kabul etmedi. Ben karımı seviyorum olacakmış illaki pehh :)

8 ay önce

Kadirzkaya3

eşime aşığım yazdım yanlış dedi, karımı hortumla dövüyorum şu an

8 ay önce

musa806250

Seviyorum yerine severim olmuyor mu?... Olmuyorsa neden?

2 ay önce