Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I love my wife."

Çeviri:Ben karımı seviyorum.

0
4 yıl önce

28 Yorum


FerdiDemir

Avradımı seviyorum yazdım pişman değilim

46
Cevap ver2 yıl önce

Arzu956663

Duolingo sayesinde evlenmeden çoluk çocuğa karıştık arkadaşlar,tebrik ederim..

25
Cevap ver2 yıl önce

kenannyavu

Cursör wife kelimesinin üzerine getirildiğinde ilk anlam "ZEVCE" görünüyor. "Ben zevcemi seviyorum" cevabına YANLIŞ diyor duolingom benim :-)

14
Cevap ver4 yıl önce

sefikaze

Aynen wife kelimesinin üstüne gelince hanım da çıkıyor ama hanımımı severim deyince yanlış doğrusu karımı severim olmalı diyor. Çok kabasın duolingo çoook!

12
Cevap ver3 yıl önce

teddykilly

Karımı seviyorum deyince aklıma "seni çok seviyom tülağağay" geldi.

13
Cevap ver3 yıl önce

HikmetYildiz

Aldatmalar artinca duolingo bu ise bir el atip bilincalti mesaji yapmis. Tesekkurler duo dayi

8
Cevap ver2 yıl önce

Batuhan790544

Ben anladim ki"I love my life":)

6
Cevap ver1 yıl önce

hepimiz89

karıma aşığım olmaz mı arkadaşlar ? please

3
Cevap ver3 yıl önce

mstroublemaker

Asigim daha cok in love with ya da fallin in love olarak kullaniliyor. Böyle kullanimda genelde sevmek.

6
Cevap ver2 yıl önce

ElifSlaPol

Şimdiki zamanda söylüyo düzeltilmeli !

3
Cevap ver2 yıl önce

Metelia

Benim eşim yok o ne olacak??

3
Cevap ver2 yıl önce

MuhammedAliDemir

Ben karımı severim.!

3
Cevap ver1 yıl önce

SarpAlef0

Karıma aşığım sözcüğü de olurmu?

2
Cevap ver2 yıl önce

StellaMerlo

Love kelimesi normalde sevmek ama fall in love olarak kullanıldığında aşık olmak anlamına geliyor.

3
Cevap ver2 yıl önce

kerem553289

Ben eşime aşığım yazdım kabul etmedi

2
Cevap ver2 yıl önce

seqde78

Eş,her iki cinsiyet içinde kullanılıyor ama burda "karım" dediği için (belirli bir cinsiyet,kadın) eşim kullanılmaz

3
Cevap ver2 yıl önce

Mreytemyst1

Aynısını yazdım tek Love kelimesini büyük yazdım diye kabul etmedi duolingo

1
Cevap ver2 yıl önce

Merve524998

Ben karıma aşığım ı kabul etmesi gerekiyooooo

0
Cevap ver2 yıl önce

imanaz1

Sevmek ile ağşık olma aynı değildir. İşte bunu ispatlayan bazı örnekler:Ben kardeşimi seviyorum. Senin dediğin:Ban kardeşime AĞŞIĞIM.KARDEŞLER ARASINDA AŞK OLMAZ.OLURSA BİLE MANTIKSIZ BİR CÜMLE OLUR.BAŞKA BİR CÜMLE:Ben annemi seviyorum.DEDİĞİN:Ben anneme AĞŞIĞIM.YİNE BİR CÜMLE:BEN KEDİLERİ, KÖPEKLERİ SEVİYORUM.SENİN DEDİĞİN:Ben kedileri köpeklere ağşığım.ANLADINIZ MI BENİ ŞİMDİ? UMARIM ANLAMIŞSINIZDIR:))

9
Cevap ver2 yıl önce

kemalcizik

Ben karima aşığım da ayni anlamaya geliyor ne yani amor mu yazacak yoksa aşkın başka tanimimi var.

0
Cevap ver1 yıl önce

GunayH-va

diye bilmek icin once bi wife`niz olmali :D

0
Cevap ver11 ay önce