"I love my wife."

Çeviri:Ben karımı seviyorum.

May 18, 2014

32 Yorum


FerdiDemir

Avradımı seviyorum yazdım pişman değilim

September 10, 2015

Arzu956663

Duolingo sayesinde evlenmeden çoluk çocuğa karıştık arkadaşlar,tebrik ederim..

February 18, 2016

EmelnalpDa

Aynen daha 10 yaşindayimm

December 26, 2018

teddykilly

Karımı seviyorum deyince aklıma "seni çok seviyom tülağağay" geldi.

August 13, 2015

kenannyavu

Cursör wife kelimesinin üzerine getirildiğinde ilk anlam "ZEVCE" görünüyor. "Ben zevcemi seviyorum" cevabına YANLIŞ diyor duolingom benim :-)

June 12, 2014

sefikaze

Aynen wife kelimesinin üstüne gelince hanım da çıkıyor ama hanımımı severim deyince yanlış doğrusu karımı severim olmalı diyor. Çok kabasın duolingo çoook!

October 12, 2014

HikmetYildiz

Aldatmalar artinca duolingo bu ise bir el atip bilincalti mesaji yapmis. Tesekkurler duo dayi

January 25, 2016

Batuhan790544

Ben anladim ki"I love my life":)

May 23, 2017

hepimiz89

karıma aşığım olmaz mı arkadaşlar ? please

June 14, 2015

mstroublemaker

Asigim daha cok in love with ya da fallin in love olarak kullaniliyor. Böyle kullanimda genelde sevmek.

October 6, 2015

EmelnalpDa

Olur bencee

December 26, 2018

AhmetTopal12

Aynen

December 31, 2018

MuhammedAliDemir

Ben karımı severim.!

October 21, 2016

SarpAlef0

Karıma aşığım sözcüğü de olurmu?

November 25, 2015

StellaMerlo

Love kelimesi normalde sevmek ama fall in love olarak kullanıldığında aşık olmak anlamına geliyor.

June 20, 2016

ElifSlaPol

Şimdiki zamanda söylüyo düzeltilmeli !

November 27, 2015

imanaz1

Hayir, bu cumle genis zaman

March 24, 2016

meteerogl

Benim eşim yok o ne olacak??

April 3, 2016

Mreytemyst1

Aynısını yazdım tek Love kelimesini büyük yazdım diye kabul etmedi duolingo

November 29, 2015

kerem553289

Ben eşime aşığım yazdım kabul etmedi

January 3, 2016

seqde78

Eş,her iki cinsiyet içinde kullanılıyor ama burda "karım" dediği için (belirli bir cinsiyet,kadın) eşim kullanılmaz

January 30, 2016

Feyzaciftci1

Ben önceden "wife" ı internet sanıyordum karıymış :D

January 31, 2019

Merve524998

Ben karıma aşığım ı kabul etmesi gerekiyooooo

January 5, 2016

imanaz1

Sevmek ile ağşık olma aynı değildir. İşte bunu ispatlayan bazı örnekler:Ben kardeşimi seviyorum. Senin dediğin:Ban kardeşime AĞŞIĞIM.KARDEŞLER ARASINDA AŞK OLMAZ.OLURSA BİLE MANTIKSIZ BİR CÜMLE OLUR.BAŞKA BİR CÜMLE:Ben annemi seviyorum.DEDİĞİN:Ben anneme AĞŞIĞIM.YİNE BİR CÜMLE:BEN KEDİLERİ, KÖPEKLERİ SEVİYORUM.SENİN DEDİĞİN:Ben kedileri köpeklere ağşığım.ANLADINIZ MI BENİ ŞİMDİ? UMARIM ANLAMIŞSINIZDIR:))

March 24, 2016

kemalcizik

Ben karima aşığım da ayni anlamaya geliyor ne yani amor mu yazacak yoksa aşkın başka tanimimi var.

October 24, 2016

GunayH-va

diye bilmek icin once bi wife`niz olmali :D

September 7, 2017

OuzhanOnLi

GARIMI SEVİREM .S

November 14, 2017

KrmTRED
December 15, 2017

Yesil54

Karımı seviyorum aynı şey. Kabul edilmeli

January 11, 2018

ccagatay78

karımı seviyorum dedim kabul etmedi. Ben karımı seviyorum olacakmış illaki pehh :)

January 18, 2018

Kadirzkaya3

eşime aşığım yazdım yanlış dedi, karımı hortumla dövüyorum şu an

February 11, 2018

musa806250

Seviyorum yerine severim olmuyor mu?... Olmuyorsa neden?

July 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.