"She needs a coat."

Çeviri:Onun bir cekete ihtiyacı var.

4 yıl önce

24 Yorum


Yunus.Yaman

she nasıl onun oluyor ki.''her,his,him ne işi yarıyor o zaman

3 yıl önce

ilkeraksoy

Cümle aslında "O bir cekete ihtiyaç duyar" gibi bir anlama geliyor. Türkçe çeviri daha aşina olduğumuz "Onun ihtiyacı" şeklinde çevrilmiş olabilir. Cümlede 'onun' yok aslında.

3 yıl önce

hasan2189

I need : ihtiyacım var - He /She /İt : İhtiyacı var (onun ihtiyacı var )
You need : ihtiyacı var
We need :ihtiyacımız var şeklinde çevrilebilir. They need:ihtiyaçları var

3 yıl önce

Velikaraki

You need : ihtiyacın var veya ihtiyacınız var.

3 ay önce

ramazan154989

Cumleye gore degisiyor kisacasi

2 yıl önce

Bulent-Ilgaz
Bulent-Ilgaz

İhtiyaç ve gereksinim aynı anlamlı sözcükler, neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

MuratYuksel44

Çevirmenler ne yazık ki Türkçe sözcük kullanmaya özen göstermiyorlar.

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Kadın slow moşın da cat diyor hızlı da coat diyo ilginç.

3 yıl önce

OztekinTekin

Kızın bir paltoya ihtiyacı var dedim yanlış dedi bence düzeltilmesi gerekiyor

3 yıl önce

Turkiyem.

"He,She" bunlar "O" anlaminda. Kız olsaydi "girl" derdi.

3 yıl önce

Hakan_Uzunlar

DOĞRUSU: "O bir cekete gereksinir" Lütfen Türkçeye özen gösterelim, kullanılmasına izin verelim! "need" bir eylemdir ve dilimizde bunun eylemle karşılığı vardır, "var" biçiminde tümceyi bitirmeye gerek yoktur. -ihtiyaç duymak, ihtiyacı olmak = gereksemek, gereksinmek -ihtiyaç = gereksinim -lazım/lüzum = gerek, gerekli, gereklik, gereklilik

1 yıl önce

47kaptanmardinli

Need=? Needs=?

3 yıl önce

TheWritera

I, You, We, They öznelerinde fiiller normal haliyle kullanılır.

He, She, It öznelerinde ise fiillere -s takısı eklenir.

3 yıl önce

bozkurtemrah

Teşekkürler unuttuğum bir kural en tatmin edici sizin yorumunuzda karşıma çıktı. Geniş zmnd. Fiiller She-he-it ile "S" takısı alıyorlar.

3 yıl önce

ahsen419044

O sahsi oldugu icin s takisi gelmesi gerekir

3 yıl önce

AlpargoKat

Manto yerine monta yazmış. Aşkolsun.

1 yıl önce

muratdemircan

Var kalimesi nerde

3 yıl önce

MuratYuksel44

"O bir ceket gereksinir" ve "Onun bir cekete gereksinimi/ihtiyacı var" sözcükleri eş anlamlıdır.

3 yıl önce

BurakErdogan09

She needs a coat onun bir cekete ihtiyacı var anlamına gelmez mi?

1 yıl önce

senanurkar19

Veletler o soruyuda yapamadıysanız çüşşşşşşşşş yani

9 ay önce

FratAydodu

O kızın bir cekete ihtiyacı var dedim yanlış dedi :/

9 ay önce

AlperenLearning

Ona bir ceket gerekiyor / niye kabul etmiyor ?

8 ay önce

KbraNazTra

bir yazım hatası yüzüne oldu herşey bunun olmasından Nedret diyorum.

8 ay önce

Velikaraki

need teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı ihtiyaç duymak {i} gerek Uygun bir güvenlik duvarı sistemiyle bu sunucuyu yapılandırmam gerekiyor. - I need to configure this server with an appropriate firewall system. Bana ilaç gerekiyor. Eczane nerede? - I need medicine. Where is the pharmacy? ihtiyaç Dünyanın pek çok yerinde, herkesin ihtiyaçlarını karşılamak için yeterli yiyecek yoktur. - In many parts of the world, there is not enough food to meet everyone's needs. Büyük bir ordu ve donanmaya ihtiyaç olacaktı. - A large army and navy would be needed. gereksinim Fabrikamızın birçok makineye gereksinimi var. - Our factory needs a lot of machinery. Sanırım benim yardımıma gereksinimin var. - I think you need my help. fakirlik zaruret {i} lüzum {f} muhtaç olmak (İnşaat) ihtiyaç olmak {i} muhtaçlık {f} ihtiyaç duy Güney Amerika'da onlara ihtiyaç duyuldu. - They were needed in South America. O, kahrolası aşk sözlerine ihtiyaç duyuyordu. - She needed fuckin' words of love. {f} gerekmek Bizim karşılıklı sorunumuza bir çözüm bulmak için birlikte çalışmamız gerekmektedir. - We need to work together to find a solution to our mutual problem. Dünya'nın petrol yerine yeni enerji kaynakları geliştirmesi gerekmektedir. - The world needs to develop new energy sources in place of oil. {i} yoksulluk {i} 1. gereksinim, gereksinme, ihtiyaç; gerek, gereklik, gereklilik, lüzum: What are your needs? İhtiyaçlarınız nedir? a need for money para {f} ihtiyacı olmak Fakir olmak az şeye sahip olmak değil fakat çok şeye ihtiyacı olmaktır. - To be poor is not to have little, but to need much. -e ihtiyacı olmak -e ihtiyaç duymak gerekirse Gerekirse seninle giderim. - If need be, I'll go with you. Eğer bir yere gitmen gerekirse, ben gelip seni alabilirim. - If you need a ride, I could come and get you. gereksinmek ihtiyaç hissetmek ihtiyaç duyma Sakalı var ve bu yüzden traş olmaya ihtiyaç duymaz. - He has a beard, and therefore he doesn't need to shave. Tom ihtiyaç duymadığı birkaç şey satın aldı. - Tom bought a few things he didn't need. -mesi gerekmek gereksinim duymak -meli -mali need ihtiyaç duy (Askeri) GEREKSİNME, İHTİYAÇ gereksinim, gereksinme, ihtiyaç; gerek, gereklik, gereklilik, lüzum: What are your needs? İhtiyaçlarınız nedir? a need for money para {f} gereksin Müşterilerimizin istek ve gereksinimlerini karşılamayı amaçlıyoruz. - We aim to satisfy our customers' wants and needs. Sanırım benim yardımıma gereksinimin var. - I think you need my help. eksiklik gereklik lâzım olmak if need be icabında gereksemek istemek yolsuzluk gerektirmek gerek duymak gerekli olmak

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.