Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She needs a coat."

Çeviri:Onun bir cekete ihtiyacı var.

0
4 yıl önce

78 Yorum


Yunus.Yaman

she nasıl onun oluyor ki.''her,his,him ne işi yarıyor o zaman

22
Cevap ver13 yıl önce

ilkeraksoy

Cümle aslında "O bir cekete ihtiyaç duyar" gibi bir anlama geliyor. Türkçe çeviri daha aşina olduğumuz "Onun ihtiyacı" şeklinde çevrilmiş olabilir. Cümlede 'onun' yok aslında.

41
Cevap ver3 yıl önce

hasan2189

I need : ihtiyacım var - He /She /İt : İhtiyacı var (onun ihtiyacı var )
You need : ihtiyacı var
We need :ihtiyacımız var şeklinde çevrilebilir. They need:ihtiyaçları var

25
Cevap ver3 yıl önce

Velikaraki

You need : ihtiyacın var veya ihtiyacınız var.

2
Cevap ver1 ay önce

ramazan154989

Cumleye gore degisiyor kisacasi

1
Cevap ver2 yıl önce

sarpky

özneler ı you we they he she it bunlar öznedir bunlarla başlar. seninkiler sahiplik

-2
Cevap ver1 yıl önce

Kenan2013

kesinlikle yanlış she ile bunu yapabiliyorsak him his her buları kullanmanın anlamı yok

-6
Cevap ver1 yıl önce

English599581

Mesela benum kiz kardesimin adi derken her name is dersin.¿¿

-7
Cevap ver3 yıl önce

Sirius406

benim kız kardeşimin adı : my sister's name

-3
Cevap ver2 yıl önce

Bulent-Ilgaz
Bulent-Ilgaz

İhtiyaç ve gereksinim aynı anlamlı sözcükler, neden kabul edilmiyor?

7
Cevap ver3 yıl önce

MuratYuksel44

Çevirmenler ne yazık ki Türkçe sözcük kullanmaya özen göstermiyorlar.

4
Cevap ver2 yıl önce

Ender_M_G

Ona ceket lazım

-3
Cevap ver2 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Kadın slow moşın da cat diyor hızlı da coat diyo ilginç.

5
Cevap ver3 yıl önce

OztekinTekin

Kızın bir paltoya ihtiyacı var dedim yanlış dedi bence düzeltilmesi gerekiyor

4
Cevap ver3 yıl önce

Turkiyem.

"He,She" bunlar "O" anlaminda. Kız olsaydi "girl" derdi.

0
Cevap ver2 yıl önce

ahsen419044

Palto ve ceket farkli seyler

-1
Cevap ver3 yıl önce

DilekAA

Coat=palto, manto,ceket demek bencede olmalıydı

0
Cevap ver2 yıl önce

DilekAA

Kızın dedigin icin hatalı olmus olabilir.Senin cümlenin karşılığı "The girl needs a coat" . "coat" palto,ceket anlamlarına geliyor. Onda bi sorun yok.

-1
Cevap ver2 yıl önce

Hakan_Uzunlar

DOĞRUSU: "O bir cekete gereksinir" Lütfen Türkçeye özen gösterelim, kullanılmasına izin verelim! "need" bir eylemdir ve dilimizde bunun eylemle karşılığı vardır, "var" biçiminde tümceyi bitirmeye gerek yoktur. -ihtiyaç duymak, ihtiyacı olmak = gereksemek, gereksinmek -ihtiyaç = gereksinim -lazım/lüzum = gerek, gerekli, gereklik, gereklilik

3
Cevap ver1 yıl önce

47kaptanmardinli

Need=? Needs=?

1
Cevap ver3 yıl önce

TheWritera

I, You, We, They öznelerinde fiiller normal haliyle kullanılır.

He, She, It öznelerinde ise fiillere -s takısı eklenir.

9
Cevap ver3 yıl önce

bozkurtemrah

Teşekkürler unuttuğum bir kural en tatmin edici sizin yorumunuzda karşıma çıktı. Geniş zmnd. Fiiller She-he-it ile "S" takısı alıyorlar.

0
Cevap ver2 yıl önce

ahsen419044

O sahsi oldugu icin s takisi gelmesi gerekir

0
Cevap ver3 yıl önce

AlpargoKat

Manto yerine monta yazmış. Aşkolsun.

1
Cevap ver9 ay önce

muratdemircan

Var kalimesi nerde

0
Cevap ver2 yıl önce

MuratYuksel44

"O bir ceket gereksinir" ve "Onun bir cekete gereksinimi/ihtiyacı var" sözcükleri eş anlamlıdır.

0
Cevap ver2 yıl önce

BurakErdogan09

She needs a coat onun bir cekete ihtiyacı var anlamına gelmez mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

senanurkar19

Veletler o soruyuda yapamadıysanız çüşşşşşşşşş yani

0
Cevap ver7 ay önce

FratAydodu

O kızın bir cekete ihtiyacı var dedim yanlış dedi :/

0
Cevap ver7 ay önce

AlperenLearning

Ona bir ceket gerekiyor / niye kabul etmiyor ?

0
Cevap ver6 ay önce

KbraNazTra

bir yazım hatası yüzüne oldu herşey bunun olmasından Nedret diyorum.

0
Cevap ver6 ay önce

Velikaraki

need teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı ihtiyaç duymak {i} gerek Uygun bir güvenlik duvarı sistemiyle bu sunucuyu yapılandırmam gerekiyor. - I need to configure this server with an appropriate firewall system. Bana ilaç gerekiyor. Eczane nerede? - I need medicine. Where is the pharmacy? ihtiyaç Dünyanın pek çok yerinde, herkesin ihtiyaçlarını karşılamak için yeterli yiyecek yoktur. - In many parts of the world, there is not enough food to meet everyone's needs. Büyük bir ordu ve donanmaya ihtiyaç olacaktı. - A large army and navy would be needed. gereksinim Fabrikamızın birçok makineye gereksinimi var. - Our factory needs a lot of machinery. Sanırım benim yardımıma gereksinimin var. - I think you need my help. fakirlik zaruret {i} lüzum {f} muhtaç olmak (İnşaat) ihtiyaç olmak {i} muhtaçlık {f} ihtiyaç duy Güney Amerika'da onlara ihtiyaç duyuldu. - They were needed in South America. O, kahrolası aşk sözlerine ihtiyaç duyuyordu. - She needed fuckin' words of love. {f} gerekmek Bizim karşılıklı sorunumuza bir çözüm bulmak için birlikte çalışmamız gerekmektedir. - We need to work together to find a solution to our mutual problem. Dünya'nın petrol yerine yeni enerji kaynakları geliştirmesi gerekmektedir. - The world needs to develop new energy sources in place of oil. {i} yoksulluk {i} 1. gereksinim, gereksinme, ihtiyaç; gerek, gereklik, gereklilik, lüzum: What are your needs? İhtiyaçlarınız nedir? a need for money para {f} ihtiyacı olmak Fakir olmak az şeye sahip olmak değil fakat çok şeye ihtiyacı olmaktır. - To be poor is not to have little, but to need much. -e ihtiyacı olmak -e ihtiyaç duymak gerekirse Gerekirse seninle giderim. - If need be, I'll go with you. Eğer bir yere gitmen gerekirse, ben gelip seni alabilirim. - If you need a ride, I could come and get you. gereksinmek ihtiyaç hissetmek ihtiyaç duyma Sakalı var ve bu yüzden traş olmaya ihtiyaç duymaz. - He has a beard, and therefore he doesn't need to shave. Tom ihtiyaç duymadığı birkaç şey satın aldı. - Tom bought a few things he didn't need. -mesi gerekmek gereksinim duymak -meli -mali need ihtiyaç duy (Askeri) GEREKSİNME, İHTİYAÇ gereksinim, gereksinme, ihtiyaç; gerek, gereklik, gereklilik, lüzum: What are your needs? İhtiyaçlarınız nedir? a need for money para {f} gereksin Müşterilerimizin istek ve gereksinimlerini karşılamayı amaçlıyoruz. - We aim to satisfy our customers' wants and needs. Sanırım benim yardımıma gereksinimin var. - I think you need my help. eksiklik gereklik lâzım olmak if need be icabında gereksemek istemek yolsuzluk gerektirmek gerek duymak gerekli olmak

0
Cevap ver1 ay önce

yalcinkara

o bir cekete gereksinim duyar (?)

-1
Cevap ver3 yıl önce

MuratYuksel44

Kesinlikle onay görmeli. Eksi verenleri anlamış değilim, Türkçe sözcük kullanmak bu kadar mı batıyor? Gereksinim duymak yerine gereksinir de kullanılabilir, her ne kadar bize yabancılaşmış bir sözcük olsa da öz be öz Türkçedir.

2
Cevap ver2 yıl önce

DilekAA

Need "gerekmek,ihtiyacı olmak" demek. "Gereksinim duymak" ın da bi anlamı vardır elbet.sözlükte ne kadar dogru bilemem ama "require-gereksinim duymak" olarak geciyor. Yani türkçede gereksinim duymakla ihtiyacı olmak aynı anlamı taşısalarda bu başka bir dilde aynı fiile sahip olacakları anlamına gelmiyor

1
Cevap ver2 yıl önce

Ender_M_G

Ona bir ceket lazım. O da bu gece lazım :) Gereksinim?

-1
Cevap ver2 yıl önce

Fatihzceli

Var anlamını katan have yada has nerde. Neden var diyoruz ki?

-1
Cevap ver3 yıl önce

ilkeraksoy

Need zaten 'ihtiyacı olmak' demek.

4
Cevap ver3 yıl önce

emr_ock

Merak ettigim need fiili simdiki zamanda nasil kullanilir? Bu sefer turkce cevirisini ihtiyac duyuyor olarakmi cevirmek gerekir?

-1
Cevap ver3 yıl önce

emr_ock

Kaldiki -ing de almiyor bildigim kadariyla.. Yoksa aliyormuydu?

-1
Cevap ver3 yıl önce

abdullahsadi

en üsteki doğru cevaba bir daha bak. yukarda öyle bir şey yok

0
Cevap ver3 yıl önce

mucalt

Bence "onun ihtiyacı bir ceket" olmali

-1
Cevap ver3 yıl önce

MuratYuksel44

Sizinkinin karşılığı "her need is a coat" yalnız, vurgunuz yanlış.

-1
Cevap ver2 yıl önce