"I drink and I eat."

Tłumaczenie:Piję i jem.

4 lata temu

28 komentarzy


mamy121

Bardzo lubię dulingo

2 lata temu

buskes76

"I eat and I drink" - "Pijam i jadam" oczywiście też zalicza gdyż to czas Present Simple

4 miesiące temu

PaweSiniaw

Ja też

9 miesięcy temu

oli731036

Qdziękuję za uwagę

2 miesiące temu

mamy121

Łatwe to jest

2 lata temu

Aleksandra173098

Łał to jest genialnie!

1 rok temu

Jonasz837479

Superowe i debeściackie

7 miesięcy temu

natkaatka2

Super można się czegoś nauczyć

1 rok temu

Kara783359

Super jest ta apka

1 rok temu

Joanna902067

piję i jem

1 rok temu

buskes76

"I eat and I drink" - "Pijam i jadam" oczywiście też zalicza gdyż to czas Present Simple

4 miesiące temu

buskes76

"Pijam i jadam" oczywiście też zalicza gdyż to czas Present Simple

4 miesiące temu

Zorysie

(Pije i jem ?) dobrze ...)

1 rok temu

ingrid476839

Wiadomo jakie słowo bedzie pierwsze bo jest z duzej litery

1 rok temu

PaweSiniaw

Zdecydowanie

9 miesięcy temu

SewerynMie

Prościutkie

1 rok temu

KapiG3

Nawet łatwe

11 miesięcy temu

Alicja475747

Nie może być,, jem i pije,,?

9 miesięcy temu

english895579

Tak naprawde to nie ma żadnej różnicy. Ale to ćwiczenie miało sprawdzić czy wiemy co oznaczają słowa '' drink'' oraz ''eat''

5 miesięcy temu

ja1RP0

;-)

1 rok temu

Dominikmie4

Co jest

1 rok temu

Patrycja854259

Koncowki s uzywamy do osoby 3 l.poj czyli she he it Pozdrawiam

9 miesięcy temu

Alicja31294

Dziekuje za informacje :) Bo wlasnie zastanawialam sie gdzie mam błąd

8 miesięcy temu

EwaR-ka

ja też lubię doulingo

8 miesięcy temu

NataliaKra835169

Głupie że jak napisałam ,,ja pije i jem,, to uznało to za błąd i nie zaliczyło. Przecież to znaczy to samo co ,,pije i jem,,

6 miesięcy temu

buskes76

"I eat and I drink" - "Pijam i jadam" oczywiście też zalicza gdyż to czas Present Simple

4 miesiące temu

Dariusz419057

piję i jem

1 miesiąc temu

OlekWojcie

To jest gułwno

1 tydzień temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.