"Ben bir kitap okurum."

Çeviri:I read a book.

May 18, 2014

14 Yorum


polat.reco

I am read a book niye olmuyo

May 18, 2014

Nilgnzn

yazdığınız cümle dilbilgisi bakımından yanlış. I am reading a book yazarsanız da geniş zaman değil şimdiki zaman anlamı verir.


Umuralp5

Ikinci deneyisim ama olmuyor. Katiliyorum Recep


clayswolfe

I am reading a book olamaz mı?


KadirKOC23

Şimdiki zaman için olur ama geniş zamanda olmaz


Umuralp5

Asil i read a book. Olurdu Kıvanç


sla333498

Neden reads olmuyor


Tark671721

Reads çoğul olduğu için


aas299

Lütfen aas299 u takip edin ne olur :-)


aas299

Benim adım aas299

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.