"Мальчик - это ребёнок."

Çeviri:Bir oğlan çocuktur.

January 22, 2019

11 Yorum
Tartışma kilitli.


glRyTh

çok anlamsız bir cümle.


AmedDeniz

Çok anlamsiz ve yanlış


Elif52001

Bu ne ya? Bunu nasıl kullanabilirim ki?


UGgx10

Bencede çünkü hep kafamı karıştırıyor.


Kilinc9230

"Oğlan bir çocuktur" burada bildigim kadarıyla cekilen tire o kelimenin tanımı yapılacağını ya da açıklanacağını ifade ediyor


kusucamogk

hay ❤❤❤ çok zordu


HasipCanAk1

Oğlan, bir çocuktur olmalıydı


Drd1118568

Bence değiştirilmeli.


elrisitas007

Oğlan bu çocuktur diye anlıyorum ben

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.