"Pay attention to your wallet!"

Çeviri:Cüzdanına dikkat et!

4 yıl önce

12 Yorum


Atilla216742

"pay attention to" bir kalıp olarak da kullanılıyor. "dikkat etmek", "dikkat göstermek" gibi.

3 yıl önce

hobim

be careful for your wallet !

aynı anlamda mıdır ?

4 yıl önce

nabi71

"cüzdanın için dikkatli ol" da tıpkı "cüzdanına dikkat et" gibi karşındaki şahsı uyarmak için pek tabikide kullanılabilir.

3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Be careful dikkatli olmak demek

4 yıl önce

mburak07

Pay ne ise yariyor burda

3 yıl önce

BobbyClarkson

Pay attention bir kalıptır. Yani burada ödemek anlamında değil, birleşik fiildir.

3 yıl önce

BobbyClarkson

Attention tek başına dikkat demektir. Pay attention olduğunda ise dikkat etmek fiili olur.

3 yıl önce

bacio_
bacio_

"Be careful" ile "Pay attention to" aralarındaki fark ne?

1 yıl önce

yuxelyilmaz

Acaba " ödeme yaparken cüdanına dikkat et..!" Nasıl denir?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Pay attention to your wallet while paying."

2 yıl önce

GnayKaraol

Take care of your wallet olurmu

1 yıl önce

Crystal.man

Saçma benim aklıma gelmez attention derim. O da bir fiildir

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.