Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Does the room have Internet access?"

Tłumaczenie:Czy pokój ma dostęp do internetu?

4 lata temu

16 komentarzy


RyszardJahn
RyszardJahn

? Pokój nie ma dostępu.

4 lata temu

RyszardJahn
RyszardJahn

bo.... jak #does# + bezokolicznik ... a to jest have ;-))

4 lata temu

ErSdyI

dlaczego pomieszczenie jest błędne? przecież room nie musi być tylko pokojem

2 lata temu

Kszes

Tłumaczenie: "Czy pokój ma dostęp do internetu" jest niepoprawne. Pokój nie jest osobą ani urządzeniem, które mogłoby korzystać z internetu, pomijając urzadzenia smart home. Poprawnie może brzmieć: W pokoju jest dostęp do internetu/ dostępny internet/ udostępniany internet. Wbrew pozorom nie jest to to samo. Jeśli bowiem pokój ma dostęp do internetu to niekoniecznie moźna w nim korzystać z internetu ( wspomniany smart home).

1 rok temu

darek52

Połączenie do internetu??? A może - z internetem.

2 lata temu

TomaszWjci2

Deas the room - to III osoba, to nie powinno być 'has' zamiast 'have'???

4 lata temu

le_meilleur

Operator DO przyjmuje informację o III osobie od czasownika - czyli mamy DOES, a czasownik pozostaje w formie zwykłej.

3 lata temu

nana1natalia

W pytaniach forma 'has' zamienia sie zawsze na 'have' :-)

3 lata temu

TheBestLadybird

Co to ma być się pyt ta m?! Napisałam poloczenie internetowe a źle! Co to jest!

1 rok temu

JuliaCezar6

połączenie to raczej 'connection'

1 rok temu

TheBestLadybird

Proszę, odpowiedzcie...

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Does the room have internet access? - Czy w pokoju jest/znajduje się dostęp do internetu?

5 miesięcy temu

M_Jay1

"Czy pokój ma dostępny internet" - jest to zdaniem prawidłowym?

2 lata temu

TajemnikTV

A tutaj wyraz "Internet", pisany jest z małej...

2 lata temu

Ksiadz27

napisałem room "has" i poprawiło mi na "have".... czy ktoś mi to wytłumaczy?

4 lata temu

MonikaKowa20

Na początku pytania jest "Does" a w tym wyrazie jest już "s" z trzeciej osoby, więc "has" jest tu błędne. :)

3 lata temu