"Bir oğlan"

Çeviri:A boy

4 yıl önce

8 Yorum


IrmakGler

He is a boy neden olmaz

1 yıl önce

OyununAdre

Ben de anlamadım

1 ay önce

melike249128

Cunku boy küçük adamlar yani erkek cocuklar icin kullanilir ama man buyumus adam yani kaslı felan olarak kullanılır

4 hafta önce

etoaylin

Bu sitede yeterli ingilizce öğrenebilir miyiz?

3 yıl önce

DamlaSu784173

Evet hemde harika bir uygulama

5 ay önce

OyununAdre

Evet sınavda bile 15 soru bundan çıkacak

1 ay önce

Zeynep898309

Harika bir site olduğunu düşünüyorum

1 yıl önce

Mert369892

a son deilmi ?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.