"Thekitchenisthecenteroftheprison."

Fordítás:A konyha a börtön középpontja.

4 éve

9 hozzászólás


PterTth2
PterTth2

Az ostoba példamondatok tárába ez is bekerült. Biztosan sokat volt börtönben, aki ezt írta. Köztudottan minden börtönnek a konyha a középpontja. Erre ügyelnek, amikor tervezik, hogy a raboknak egyenlő távolságot kelljen megtenni az ételért. Ráadásul ez napi beszédtéma, ha összefut az ember, egy angolul beszélővel lesz miről csevegni. :)

A jó példamondat azért fontos, mert a tanuló értelmét vezeti. Olyan mondatokat tanul, amit nap, mint nap hall és mond az idegen nyelv használata során.

4 éve

fectroll
fectroll

Látom te már anyanyelvi szinten beszéled a.......magyart, úgyhogy most két választás van: Az egyik, hogy sürgősen elmész erről az oldalról, vagy kettő, hogy az okosságaidat angolul írod le, hiszen ezzel magadat minősíted. Ha meg összefutsz egy angolul beszélővel, akkor elmondhatod neki, hogy KÉPZELD, TANULTAM A NYELVET AZ INTERNETEN, S OLYAN HIHETETLEN ÉRTELMŰ PÉLDAMONDATOK VOLTAK, HOGY TÉPTEM A HAJAM. S ebből egy tök jó beszélgetés is kikerekedhet. Hát ennyi.

4 éve

PterTth2
PterTth2

Elolvasnád a hozzászólás végét még egyszer mielőtt arrogánsan küldesz el bárkit erről az oldalról. Figyelj csak! "A jó példamondat azért fontos, mert a tanuló értelmét vezeti. Olyan mondatokat tanul, amit nap, mint nap hall és mond az idegen nyelv használata során."

Szerintem azért van itt ez e fórum, hogy lehessen véleményt mondani, hozzászólni. Akár viccelni is.

Eddig kb. 50 elfogadott fordításom van, amivel egy kicsit, tényleg csak egy kicsit hozzájárultam már ahhoz, hogy az oldal jobb legyen.

Azt is gondolnám tehát, hogy kevéssé vagy abban kompetens, hogy milyen választásaim vannak.

4 éve

fectroll
fectroll

Hogy milyen választásaid vannak, azt csak te tudhatod, én azoknak adok némi iránymutatást, aki ahelyett, hogy lehurrogja ezen weblap készítőinek a munkásságát koncentráljon az angolra, mint idetennyelvre. Bocsáss meg, ha arrogánsnak gondoltad írásomat. Üdv.

4 éve

PterTth2
PterTth2

Ok. Peace. :)

4 éve

Gy.B.

Én el tudom képzelni, amint a szökést tervező rabok a börtön alaprajza fölé hajolva éppen ezt mondják.

Egyébiránt nem akarlak lelombozni, de egy átlagos angol anyanyelvű ember fog neked sokkal nagyobb baromságokat mondani.

Itt Malajziában az angol második hivatalos nyelv. Mindenki beszéli. Borzalmasabb kiejtést, iszonyatosabb mondatokat soha nem hallottam. De nyelvtanilag nagy részük rendben van.

4 éve

wiwiiiiih

"a konyha a középpontja a börtönnek" miért nem jó?

4 éve

oregkvinto

azért vagyok szomorú mert elfogadta hogy a konyha a börtön középpontjában van, mert az angol mondatban nincs "in" akkor most mi van?

4 éve

Kincskereso

Jogos kérdés, valaki okos válaszoljon! pls :)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.