Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz ekmek yeriz."

Çeviri:We eat bread.

0
4 yıl önce

18 Yorum


ingilizcemanyagi

We eats bread dedim yanlis dedi sırf s takısı getirdiğim icin bir canim gittii

2
Cevap ver3 yıl önce

goncaReyha

Ben bıktı olmuyor

1
Cevap ver1 yıl önce

meryem07.

We eat the bread olmuyor mu

0
Cevap ver4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

the bread kullandığınızda belirli bir ekmeği kastediyorsunuz. we eat the bread = biz ekmeği yeriz.

4
Cevap ver4 yıl önce

seydialiTu

we eat apple. cümlesi de doğru değil mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

YunusBozo

Apple elma ekmek diyo

0
Cevap ver3 yıl önce

umutaxoy58

We eat a bread neden olmadi neden a kullanmadik ?

0
Cevap ver4 yıl önce

CevahirHaz

O zaman bir ekmek demis olursun. Burda sayi belirtilmemiş

0
Cevap ver3 yıl önce

BlueSea25

We bread eat yazdım neden doğru degil uyarısı aldımm

0
Cevap ver3 yıl önce

sananekiii

We eat bread yazman gerekli yazim sirasi hatasi yapmissin

0
Cevap ver3 yıl önce

museutapa

We are eat bread neden kabuletmedi are fazlaymis yardımcı olabilirmisiniz

0
Cevap ver3 yıl önce

sananekiii

Eger are kullanirsan simdiki zamanda yazmis olursun bu yuzden eating demen gerekir ama senin genis yazman gerektiinden are kullanmazsin

0
Cevap ver3 yıl önce

msh-msh

We eat bread درسته.

0
Cevap ver3 yıl önce

BediaNil

Bende niye can yok

0
Cevap ver1 yıl önce

sema122611

Oop

0
Cevap ver4 ay önce

TekinGkmen1

Doğru yapıyoz yanlıs yaptin diyiyo

0
Cevap ver8 ay önce

OzgunCflk

Yanlışlıkla devamete bastım

0
Cevap ver6 ay önce

si.uz

Cümle: Biz ekmek yeriz Benim çevirmem: We bread eat we eat bread Benim anlamadım neden türkçe den ingilizceye çevirirken olduğu gibi çevrilmiyor? Yardımcı olabilirmisiniz

0
Cevap ver1 hafta önce