Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz ekmek yeriz."

Çeviri:We eat bread.

4 yıl önce

19 Yorum


ingilizcemanyagi

We eats bread dedim yanlis dedi sırf s takısı getirdiğim icin bir canim gittii

3 yıl önce

goncaReyha

Ben bıktı olmuyor

1 yıl önce

meryem07.

We eat the bread olmuyor mu

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

the bread kullandığınızda belirli bir ekmeği kastediyorsunuz. we eat the bread = biz ekmeği yeriz.

4 yıl önce

seydialiTu

we eat apple. cümlesi de doğru değil mi?

4 yıl önce

YunusBozo

Apple elma ekmek diyo

4 yıl önce

umutaxoy58

We eat a bread neden olmadi neden a kullanmadik ?

4 yıl önce

CevahirHaz

O zaman bir ekmek demis olursun. Burda sayi belirtilmemiş

4 yıl önce

BlueSea25

We bread eat yazdım neden doğru degil uyarısı aldımm

4 yıl önce

sananekiii

We eat bread yazman gerekli yazim sirasi hatasi yapmissin

3 yıl önce

museutapa

We are eat bread neden kabuletmedi are fazlaymis yardımcı olabilirmisiniz

3 yıl önce

sananekiii

Eger are kullanirsan simdiki zamanda yazmis olursun bu yuzden eating demen gerekir ama senin genis yazman gerektiinden are kullanmazsin

3 yıl önce

msh-msh

We eat bread درسته.

3 yıl önce

BediaNil

Bende niye can yok

1 yıl önce

sema122611

Oop

6 ay önce

TekinGkmen1

Doğru yapıyoz yanlıs yaptin diyiyo

11 ay önce

OzgunCflk

Yanlışlıkla devamete bastım

9 ay önce

si.uz

Cümle: Biz ekmek yeriz Benim çevirmem: We bread eat we eat bread Benim anlamadım neden türkçe den ingilizceye çevirirken olduğu gibi çevrilmiyor? Yardımcı olabilirmisiniz

2 ay önce

berkant223697

We eat a bread olmasi lazım Ekmek sayilabilen bir sey Hani sayilabilen seylerin önünde illa bir sey oluyordu

1 ay önce