A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő nem létezik."

Fordítás:She does not exist.

4 éve

6 hozzászólás


BernadettH1

Live nem jo?

4 éve

vintom

Hát, mert ha azt mondom a gyermekemnek, hogy a szörnyek nem élnek vagy nem léteznek, az nagy különbség. :D Az egyikből az következik, hogy nem él, de élhet, a másik esetben meg nem létezik.

3 éve

vintom

Mikor "do" és mikor "does" ?

3 éve

aptg.gabi

I/3 does (she, he, it) a többiben do

3 éve

Verus14

Itt miért nincs a "to" szó?

3 éve

aptg.gabi

Szerintem azért, mert nem to exist= létezNI van a fordításban, hanem a létezik szó.

3 éve