"Kobieta pływa wśród żółwi."

Tłumaczenie:The woman swims among the turtles.

May 19, 2014

19 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


RznCscvB

I have the impression that turtle and rice are the most popular words in English :-)


geconick

a czemu between nie przechodzi?


MikolajSerafin

Bo between znaczy między, pomiędzy.


[użytkownik usunięty]

    Between, to między dwoma tylko dwoma!!!


buskes76

    zerknij w komenty do tłumaczenia odwrotnego tego zdania - w bardzo fajne wyjaśnienia Asi Dyczki WarsawWill'a ; https://www.duolingo.com/comment/2362843


GrzegorzKo758010

    Czy przed slowem żółwiami powinno być the uczono mnie tu że jak liczba mnoga to nie ????


uzi36110

    dokladnie, tez tego nie lapie


Niccolo737

    Nie musi być, ale jeśli chcemy wskazać na konkretne żółwie to można dać the.


WojtekKetjow

    Dlaczego musi byc A przed woman?


MikolajSerafin

    Poczytaj gdzie się daje A


Amireczek

    No właśnie, podobno przed liczbą mnogą nie pisze się "the"


R3D0X1Q

    Czytaj wcześniejsze komentarze


Pawe940726

    A dlaczego nie przyjmuje ,, the woman swims with turles"


Ulcia987654321

    "With" znaczy "z", wtedy byłoby "Kobieta pływa z żółwiami. A ona nie pływa z nimi, tylko wśród nich


Margarita370738

    Napisałam dobrze i mi nie zaliczylo


CienNinji

    Dlaczego "... THE turtles"?


DanutaBuko1

    Dlaczego ta odpowiedź nie jest akceptowana?


MrTomasz2021

    The woman is swimming among turtles też zalicza.


Ula495290

    Czemu moje tumaczenie nie zostało uznane skoro jest identyczne co wasze?

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.