"Kobieta pływa wśród żółwi."

Tłumaczenie:The woman swims among the turtles.

4 lata temu

25 komentarzy


geconick

a czemu between nie przechodzi?

1 rok temu

MikolajSerafin

Bo between znaczy między, pomiędzy.

1 rok temu

Dyrszlak

Between, to między dwoma tylko dwoma!!!

4 miesiące temu

geconick

przecież to i tak do tego samego prowadzi

1 rok temu

MikolajSerafin

Może tak, ale jak masz wyraz wśród to musisz go przetłumaczyć jak wyraz wśród a nie pomiędzy.

Jakiś Anglik powie among i nie będziesz wiedział co to znaczy.

Moim zdaniem to między bardziej pasuje gdy są dwie rzeczy np między dwoma słupkami, żółwiami.

1 rok temu

buskes76
buskes76

zerknij w komenty do tłumaczenia odwrotnego tego zdania - w bardzo fajne wyjaśnienia Asi Dyczki WarsawWill'a ; https://www.duolingo.com/comment/2362843

1 rok temu

WojtekKetjow

Dlaczego musi byc A przed woman?

2 lata temu

MikolajSerafin

Poczytaj gdzie się daje A

1 rok temu

RznCscvB

I have the impression that turtle and rice are the most popular words in English :-)

8 miesięcy temu

TerefereTe

Nareszcie mi się udało to zrobić . Musiałam zrobić to 4 razy .☺

1 rok temu

GrzegorzKo758010

Czy przed slowem żółwiami powinno być the uczono mnie tu że jak liczba mnoga to nie ????

1 rok temu

Pawe940726

A dlaczego nie przyjmuje ,, the woman swims with turles"

11 miesięcy temu

Pysznyplac

Klub Żółwi !!! Kto chce dołączyć ? ;)

2 lata temu

gbartekg1

A dlaczego nie moze byc she? Przecuez ona to tez kobieta ;)

4 lata temu

Lila.Bo
Lila.Bo

Nie moze byc "she"bo jest do przetłumaczenia "kobieta" a nie "ona".

3 lata temu

Oliwia1235

Nie rozumirm dlaczego co ktoś minusuje komentarze osób które o coś się pytają. Fuck logic :3

3 lata temu

Nietka1

Nic nie wiadomo o rzekomym ugryzieniu...

4 lata temu

Asia_Malinka

hahaha :D

3 lata temu

Bystra2004

ja też bym chciała pływać wśród żółwi...

3 lata temu

ser.rc

ktos mial wyobraźnie

4 lata temu

EMicinska

Nie mozna uzyc between?

4 lata temu

EMicinska

Zamiast among

4 lata temu

-planinec-

between - między dwoma żółwiami among - między wieloma żółwiami

4 lata temu

MikolajSerafin

Among - wśród Between - pomiędzy

To tak jak by było do przetłumaczenia krowa a wy byście tłumaczyli byk

3 lata temu

karomar123

*Jakby

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.