1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Kobieta pływa wśród żółwi."

"Kobieta pływa wśród żółwi."

Tłumaczenie:The woman swims among the turtles.

May 19, 2014

14 komentarzy


geconick

a czemu between nie przechodzi?


MikolajSerafin

Bo between znaczy między, pomiędzy.


[użytkownik usunięty]

    Between, to między dwoma tylko dwoma!!!


buskes76

    zerknij w komenty do tłumaczenia odwrotnego tego zdania - w bardzo fajne wyjaśnienia Asi Dyczki WarsawWill'a ; https://www.duolingo.com/comment/2362843


RznCscvB

    I have the impression that turtle and rice are the most popular words in English :-)


GrzegorzKo758010

    Czy przed slowem żółwiami powinno być the uczono mnie tu że jak liczba mnoga to nie ????


uzi36110

    dokladnie, tez tego nie lapie


Nicollo10

    Nie musi być, ale jeśli chcemy wskazać na konkretne żółwie to można dać the.


WojtekKetjow

    Dlaczego musi byc A przed woman?


MikolajSerafin

    Poczytaj gdzie się daje A


Amireczek

    No właśnie, podobno przed liczbą mnogą nie pisze się "the"


Pawe940726

    A dlaczego nie przyjmuje ,, the woman swims with turles"


Ulcia987654321

    "With" znaczy "z", wtedy byłoby "Kobieta pływa z żółwiami. A ona nie pływa z nimi, tylko wśród nich


ania311410

    Nie zdążyłam?

    Powiązane dyskusje

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.