A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Időpontja van az orvoshoz."

Fordítás:He has an appointment with the doctor.

4 éve

6 hozzászólás


csordas1

Ráadásul a hibajelentést nem fogadja be a rendszer!

4 éve

budai.doc

appointment= megbeszélt időpont/találkozó. Azaz egy megbeszélt időpontban fogad engem az orvos. Ha csak úgy találkoznék vele valahol, akkor az meeting lenne.

4 éve

zola82

Itt arra gondolnak, hogy to the doctor és nem with the doctor.

3 éve

bone001

Csakhogy nekem a 'to the doctor'-t nem fogadja el...

3 éve

GGABI2

Mert az "appointment" az "with " -et vonz és nem "to"-t!

3 éve

redmail5

ezek a választósak túl egyszerűek szerintem, könnyű következtetni.

2 éve